48

Maqola  oliy  ta’lim  tizimini  2030  yilgacha  rivojlantirish konsepsiyasida  belgilab  berilgan  ustivor  vazifalar  dolzrabligi  asosida,  ta’lim jarayonlarini  raqamli  texnologiyalar  asosida  individuallashtirish,  masofaviy  ta’lim xizmatlarini  rivojlantirish  maqsadida  bo‘lajak  o‘qituvchilarni  huquqiy ijtimoiylashtirishda  Google  Classroom  onlayn  elektron  tizimi  imkoniyatlari  asosida mustaqil ta’lim olish faoliyatini tashkil etish va rivojlantirishga qaratilgan.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 21-03-2024
  • Ўқишлар сони 48
  • Нашр санаси 30-06-2023
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони61-69
Ўзбек

Maqola  oliy  ta’lim  tizimini  2030  yilgacha  rivojlantirish konsepsiyasida  belgilab  berilgan  ustivor  vazifalar  dolzrabligi  asosida,  ta’lim jarayonlarini  raqamli  texnologiyalar  asosida  individuallashtirish,  masofaviy  ta’lim xizmatlarini  rivojlantirish  maqsadida  bo‘lajak  o‘qituvchilarni  huquqiy ijtimoiylashtirishda  Google  Classroom  onlayn  elektron  tizimi  imkoniyatlari  asosida mustaqil ta’lim olish faoliyatini tashkil etish va rivojlantirishga qaratilgan.

Русский

В  основу  статьи  положены  приоритетные  задачи, определенные  в  концепции  развития  системы  высшего  образования  до  2030 года,  индивидуализация  образовательных  процессов  на  основе  цифровых технологий,  правовая  социализация  будущих  педагогов  на  основе возможностей  электронной  онлайн-системы  Google  Classroom.  в  целях развития  дистанционных  образовательных  услуг,  направленных  на организацию и развитие образовательной деятельности

English

The  article  is  based  on  the  priority  tasks  defined  in  the  concept  of the  development  of  the  higher  education  system  until  2030,  individualization  of educational  processes  based  on  digital  technologies,  legal  socialization  of  future teachers  in  order  to develop distance  education  services,  based  on  the  capabilities  of the  Google  Classroom  online  electronic  system.  aimed  at  organizing  and  developing educational activities. 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Raupova M.M. dotsent Navoiy davlat pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 O‘zbeksiton Respublikasi Prezidentining 2022 yil 28 yanvardagi “2022 -2026 yillarga mo‘ljallangan yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-60-son Farmoni. // Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi
2 O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Jamiyatda huquqiy ong va huquqiy madaniyatni yuksaltirish tizimini tubdan takomillashtirish to‘g‘risida”gi PF-5618-son Farmoni. O‘zbekiston Respublikasi Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 10.01.2019 y., 06/19/5618/2452-son, 11.12.2019 y., 06/19/5892/4134-son; 09.10.2020 y., 07/20/4857/1357-son.
3 Polat YE.S., Petrov A.YE. Дистансионное обучение каким ему бит? // http://distant.ioso.ru/library/publication/razvitie.htm
4 Jidal R.F. Дистансионное обучение школников. //otkritiyurok.rf/stati/571052/
5 EduNeo. Актуалние методики преподавания, новие технологии и тренди в образовании, практический педагогический опит. https://www.eduneo.ru/\
6 Google classroom как способ организации дистанционного обучения //Материалы к вебинару «Организация дистанционного обучения на Google Classroom». – 23 марта, 2020 г.
7 Инструкция по работе в Google Классе // Материалы вебинара «Google Classroom – простой способ организовать дистанционное обучение». – 11 апреля, 2020 г..
8 Pedagogicheskie_tekhnologii//tekhnologijaindividualizacii_obuchenija_inge _unt_a_s_granickaja_v_d_shadrikov/12-1-0-58#.
9 https://www. sovremennye_obrazovatelnye_tehnologi. http:// moi-rang. ru/publ/ metodicheskie_materialy/.
10 https://enc.for.uz/w/index.php.title-Huquq&variant-uz-cyrl
Кутилмоқда