Ushbu maqolada pedagogika oliy ta’lim muassasalari “Kompyuter grafikasi va vizuallashtirish” fanidan amaliy mashg‘ulotlarni tashkil etish usullari, shuningdek, taklif etilgan modelning samaradorlik darajasini aniqlash bo‘yicha pedagogik tajriba-sinov ishlari natijalarining samaradorlik darajasi Styudent-Fisher kriteriyasidan foydalanib isbotlanganligi keltirilgan.
Ushbu maqolada pedagogika oliy ta’lim muassasalari “Kompyuter grafikasi va vizuallashtirish” fanidan amaliy mashg‘ulotlarni tashkil etish usullari, shuningdek, taklif etilgan modelning samaradorlik darajasini aniqlash bo‘yicha pedagogik tajriba-sinov ishlari natijalarining samaradorlik darajasi Styudent-Fisher kriteriyasidan foydalanib isbotlanganligi keltirilgan.
В данной статье рассматривается методы организации практических занятий по «Компьютерной графике и визуализации» педагогических вузов, а также эффективность результатов педагогических экспериментов для определения эффективности предлагаемой модели. с использованием критерия Стьюдента-Фишера.
This article discusses methods for organizing practical classes in “Computer Graphics and Visualization” at pedagogical universities, as well as the effectiveness of the results of pedagogical experiments to determine the effectiveness of the proposed model. using the Student-Fisher test.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Otaqulova D.R. | o'qituvchi | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Журавлев В.В. дидактические особенности организации практических занятий в вузе // Современная высшая школа: инновационный аспект №1' 2008. – C. 48-54. |
2 | Nikadambayeva H.B. «O‘zbekiston tabiiy geografiyasi» fanini o‘qitishda kompyuter texnologiyalaridan foydalanish metodikasi (oliy ta’lim misolida) // Pedagogika fanlari nomzodi ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertatsiya. – Toshkent, 2012. – 223 b. |
3 | Mirsanov U. M. Uzluksiz ta’lim tizimida dasturlash texnologiyalarini o‘qitish metodikasini takomillashtirish // Pedagogika fanlari doktori (DSc) ilmiy darajasini olish uchun tayyorlangan dissertatsiya. – Navoiy, 2023. – 332 b. |
4 | Журавлев В.В. дидактические особенности организации практических занятий в вузе // Современная высшая школа: инновационный аспект №1' 2008. – C. 48-54. |
5 | Бейшеналиева, У.У. Педагогические условия развития информационной компетентности студентов на основе технологии мультимедиа [Текст] / У.У.Бейшеналиева / Пед. илимд. канд. … дисс.: 13.00.01. – Бишкек, 2014. – 181 с. |
6 | Беспалько, В.П. Педагогика и про-грессивные технологии обучения [Текст] / В.П. Беспалько. – М.: Педагог. о-во России, 2003. – 322 с. |
7 | Norbekov A.O. Pedagogika oliy ta’lim muassasalarida kompyuter ta’minoti fanini o‘qitish samaradorligini oshirish metodikasi // Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) ilmiy darajasini olish uchun tayyorlangan Dissertatsiya. – Qarshi, 2021. –171 b. |
8 | Аdriаnа L.F. А dinâmicа dе rеlаciоnаmеntо еntrе аs Tеcnоlоgiаs dа Infоrmаçãо е о Dеsеmpеnhо Оrgаnizаciоnаl nо cоntеxtо dа indústriа dа hоtеlаriа // Tеsе еspеciаlmеntе еlаbоrаdа pаrа оbtеnçãо dо grаu dе Dоutоr еm Ciênciаs е Tеcnоlоgiаs dа Infоrmаçãо. – Dеzеmbrо, 2017. – 273 p. |
9 | Казакова Е. В. Понятия содержания термина «Мотивация» Тенденции развития экономики и менеджмента: сб. науч. тр.– Казань, 2016. – С. 224–226. |
10 | Маклаков А. Г. Общая психология / А. Г. Маклаков. – Санкт-Петербург : Питер, 2016. – 592 c. – ISBN 5-272-00062-5. |
11 | Нартова О.В. Педагогические условия формирования мотивации учебной деятельности учащихся в открытом образовательном пространстве // Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Барнаул, 2011. – 259 с. |
12 | Lucаs, B. аnd Е. Spеncеr (2017), Tеаching Crеаtivе Thinking: Dеvеlоping Lеаrnеrs Whо Gеnеrаtе Idеаs аnd Cаn Think Criticаlly., Crоwn Hоusе Publishing, https://bооkshоp.cаntеrbury.аc.uk/Tеаching-CrеаtivеThinkingDеvеlоping-lеаrnеrswhо-gеnеrаtе-idеаs-аnd-cаn-thinkcriticаlly_9781785832369 (аccеssеd оn 26 Mаrch 2018). |
13 | Савельева М.Г. Педагогические кейсы: конструирование и использование в процессе обучения и оценки компетенций студентов / Учеб.-мет.пособие. – Ижевск: ФГБОУВПО “Удмуртский университет”, 2013. – С. 9. |