Ushbu maqola talabalar mobil ilovalar yaratishni o‘rganishida duch keladigan asosiy muammolarni aniqlashga qaratilgan bo‘lib, ularni yechish bo‘yicha tavsiya va yondashuvlar taklif etilgan. Maqolada zamonaviy o‘quv materiallarining yetishmasligi, o‘qitish usullarining samarasizligi, amaliy rivojlanish ko‘nikmalariga
yetarlicha e’tibor berilmasligi kabi asosiy jihatlar ko‘rib chiqilgan. Talabalarni axborot texnologiyalari bozorining zamonaviy talablariga javob beradigan, yuqori sifatli mobil ilovalarni yaratishga oid kompetentligini rivojlantirishga asosiy e’tibor qaratilgan.
Ushbu maqola talabalar mobil ilovalar yaratishni o‘rganishida duch keladigan asosiy muammolarni aniqlashga qaratilgan bo‘lib, ularni yechish bo‘yicha tavsiya va yondashuvlar taklif etilgan. Maqolada zamonaviy o‘quv materiallarining yetishmasligi, o‘qitish usullarining samarasizligi, amaliy rivojlanish ko‘nikmalariga
yetarlicha e’tibor berilmasligi kabi asosiy jihatlar ko‘rib chiqilgan. Talabalarni axborot texnologiyalari bozorining zamonaviy talablariga javob beradigan, yuqori sifatli mobil ilovalarni yaratishga oid kompetentligini rivojlantirishga asosiy e’tibor qaratilgan.
Данная статья направлена на выявление основных проблем, с которыми сталкиваются студенты при обучении созданию мобильных приложений, предлагает рекомендации и подходы к их решению. В статье рассматриваются основные аспекты, такие как отсутствие современных учебных материалов, неэффективность методов обучения, недостаточное внимание к навыкам практического развития. Основное внимание уделяется развитию компетентности студентов в создании качественных мобильных приложений, отвечающих современным требованиям рынка информационных технологий.
This article is aimed at identifying the main problems that students face when learning to create mobile applications, and offers recommendations and approaches to solving them. The article discusses the main aspects, such as the lack of modern teaching materials, the ineffectiveness of teaching methods, and insufficient attention to practical development skills. The main focus is on developing students’ competence in creating high-quality mobile applications that meet modern requirements of the information technology market.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Toxirov F.J. | katta o'qituvchi | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Ochilova S.R. Mobil ilovalarni ishlab chiqishda qo‘llaniladigan dasturiy vositalar // Central Asian research journal for interdisciplinary studies. – 2022. – № 1(4). – B. 130–134. |
2 | Madaminov U.A. va boshqalar. Oliy ta’lim tashkilotlarida mutaxassislik fanlarni o‘qituvchi mobil ilovalarni ishlab chiqish // Innovations in technology and science education. – 2023. Volume 2, Issue 10. – B. 813-816. |
3 | Toxirov F.J. Talabalarning algoritmlashga oid fikrlashini rivojlantirish usuli // Elektron ta’lim ilmiy-uslubiy jurnali. ISSN 2181-1199. – Navoiy, 2022. – № 2. Vol. 3. – B. 82-89. |
4 | Toxirov F.J. Oliy ta’lim muassasalari talabalarining dasturlashga oid algoritmik fikrlashini rivojlantirish muammolari // Муғаллим ҳам узлуксиз билимлендириу илмий-методикалық журнали. ISSN 2181-7138. – Нукус, 2021. – № 5. – Б. 124–127. |
5 | Аксенов К.В. Обзор современных средств для разработки мобильных приложений //Новые информационные технологии в автоматизированных системах. – 2014. – №. 17. – С. 508-513. |
6 | Доскажанов Ч.Т., Даненова Г.Т., Коккоз М.М. Роль мобильных приложений в системе образования // Международный журнал экспериментального образования. – 2018. – №. 2. – С. 17-22. |
7 | Титова С.В. Дидактические проблемы интеграции мобильных приложений в учебный процесс // Вестник тамбовского университета. серия: гуманитарные науки. – 2016. – Т. 21. – №. 7-8 (159-160). – С. 7-14 |
8 | Мытников А.Н. и др. Технологии разработки мобильных приложений // Теория и практика современной науки. – 2016. – №. 4 (10). – С. 504-507. |
9 | Канцур А.Г., Бердникова Н.С. Использование мобильных приложений на уроках иностранного языка // Проблемы романо-германской филологии, педагогики и методики преподавания иностранных языков. – 2019. – №. 15. – С. 75-80. |
10 | Афанасьева О.Э. и др. Использование мобильных приложений в процессе обучения (на примере предметной области" математика") // Актуальные вопросы преподавания математики, информатики и информационных технологий. – 2019. – №. 4. – С. 154-162 |
11 | Меньшиков В.Е., Омельченко Д.А., Фешина Е.В. Тенденции разработки мобильных приложений // Информационное общество: современное состояние и перспективы развития. – 2019. – С. 350-352. |