Ушбу мақолада маданият ва санъат муассасалари фаолиятини самарали бошқаришда иқтисодий омиллардан фойдаланишнинг энг муҳим усуллари, келажакдаги меъёрий ёки мақбул ҳолатлари, уларга эришиш ва бу борадаги режаларни рўёбга чиқаришнинг муқобил йўллари очиб берилди.
Ушбу мақолада маданият ва санъат муассасалари фаолиятини самарали бошқаришда иқтисодий омиллардан фойдаланишнинг энг муҳим усуллари, келажакдаги меъёрий ёки мақбул ҳолатлари, уларга эришиш ва бу борадаги режаларни рўёбга чиқаришнинг муқобил йўллари очиб берилди.
В данной статье ведеться речь о самых важных способах использования экономических стредств эффективного управления деятельностью учреждений культуры и искусства, рассматриваются альтернативные осуществления планов в этой области, выполнения намеченных целей.
The present article touches upon the most important methods of using the economical sources in effective management of art and culture institutions work and also it makes out alternative ways of realizing the plans in the given sphere, carrying out market aims.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Fayzullaeva X.. | doktorant | UzDSMI |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Булгаков С.Н. Философия хоздяйства. –Москва: 1990. -С.3 |
2 | 2. Булгаков С.Н. Философия хоздяйства. –Москва: 1990. -С.3 |
3 | 3. Борхард П., Флодель Ш., Мильц М., Рейнхардт К., Райтер Г. Концепция маркетинга для публичних библиотек. –Москва: 1993. -С.30 |
4 | 4. Встреча. Культурно-просветительная работа. 1997.№1. -С.21-22 |
5 | 5. Культурно-просветительная работа. 1989. №6. -С.21-24 |
6 | 6. “Маданият ва санъат соҳасини янада ривожлантириш ва такомиллаштиришга доир чора-тадбирлар тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикаси Президентининг қарори. |
7 | 7. Новаторов В. Маркетинг культурних услуг. –Омск:, 1992. -C.30 |
8 | 8. Туркистон, -1995. -25 февр. |
9 | 9.Юлдашев А. Мустақил Ўзбекистонда маданиятни бошқариш муаммолари. Фалсафа фанлари докт.дисс.автореферати. –Тошкент: 2000. -Б.12 |