Ушбу мақолада йирик спорт тадбирларини ташкил этишда туризм бренди ва дипломатиянинг ўрни ҳамда спорт туризмини такомиллаштириш ва уни юқори натижага кўтариш тўғрисида баён этилган. Мақолада Ўзбекистонда йирик спорт тадбирларини ташкил этишни назарий асослари ва йирик спорт тадбирларини ташкил этишда туризм брендини ва дипломатияни ташкил этишнинг стратегик йўналишларининг назарий-услубий жиҳатлари кўрсатилган. Тадқиқотда мамлакатимизда фаолият кўрсатаётган спорт туризмини ҳолати тахлил қилиниб, спорт туризми брендини шаклантириш ва такомиллаштириш бўйича амалий тавсиялар ишлаб чиқилган.
Ушбу мақолада йирик спорт тадбирларини ташкил этишда туризм бренди ва дипломатиянинг ўрни ҳамда спорт туризмини такомиллаштириш ва уни юқори натижага кўтариш тўғрисида баён этилган. Мақолада Ўзбекистонда йирик спорт тадбирларини ташкил этишни назарий асослари ва йирик спорт тадбирларини ташкил этишда туризм брендини ва дипломатияни ташкил этишнинг стратегик йўналишларининг назарий-услубий жиҳатлари кўрсатилган. Тадқиқотда мамлакатимизда фаолият кўрсатаётган спорт туризмини ҳолати тахлил қилиниб, спорт туризми брендини шаклантириш ва такомиллаштириш бўйича амалий тавсиялар ишлаб чиқилган.
В этой статии описывается роль тури- стического брендинга и дипломатии в организации крупных спортивных мероприятий, а также в совершенствовании спортивного туризма и поднятии его на более высокий уровень. В статии показаны теоретические основы организации крупных спортивных мероприятий в Узбекистане и теоретико-методологические аспекты стратегических направлений организации туристического бренда и дипломатии в организации крупных спортивных мероприятий.В ходе исследования проанализировано состояние действующего в нашей стране спортивного туризма и разработаны практические рекомендации по формированию и совершенствованию бренда спортивного туризма.
This article describes the role of tourism branding and diplomacy in the organization of major sporting events, as well as in improving sports tourism and taking it to a higher level. The article shows the theoretical foundations of organizing major sporting events in Uzbekistan and the theoretical and methodological aspects of the strategic directions of organizing a tourism brand and diplomacy in organizing major sporting events. In the course of the study, the state of the sports tourism operating in our country was analyzed and practical recommendations were developed for the formation and improvement of the sports tourism brand.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Daurenov E.Y. | Dotsent | Jismoniy tarbiya va sport ilmiy tadqiqotlar instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Абиев Ж.Н. Миллий иқтисодиётда туризм тар- моғини ривожлантиришнинг ташкилий-иқтисодий механизмларини такомиллаштириш. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация автореферати. Самарқанд, 2019. – Б.11-14. |
2 | 2. Рузиев Ш.Р. Ўзбекистонда тарихий-маданий туризмни ривожлантиришнинг ташкилий-иқтисодий механизмини такомиллаштириш. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация автореферати. Самарқанд, 2019. – Б.8-12. |
3 | 3. Ҳамидов О.Ҳ. Ўзбекистонда экологик туризмни ривожлантиришни бошқариш механизмини такомиллаштириш. Иқтисодиёт фанлари доктори илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация автореферати. Самарқанд, 2019 й. – 15-24 б. |
4 | 4. Алимов А.К. Қорақалпоғистон Республикасида экологик туризмни ривожлантиришнинг асосий йўналишлари ва истиқболлари. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация автореферати. Самарқанд, 2019. – Б. 20-23. |
5 | 5. Эштаев А.А. Глобаллашув шароитида туризм индустриясини бошқаришнинг маркетинг стратегияси (Ўзбекистон Республикаси туризм тармоғи мисолида). Иқтисодиёт фанлари доктори илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация автореферати. Самарқанд, 2019. – Б.18-24. |