49

  Ushbu  maqolada  media  falsafasining  nazariyasi,  ommaviy  kommunikatsiya 
vositalari (media) axborotni yaratish, yozib olish, undan nusxa olish, tirajlash, saqlash, tarqatish, 
idrok  qilish,  muallif  va  ommaviy  auditoriya  o’rtasida  axborot  almashish  vositasi  hisoblanishi, 
mediata’lim,  maktab  o’quvchilari  va  talabalar  tomonidan  ommaviy  axborot  vositalari 
qonuniyatlarini  o’rganishlarini  yoqlaydigan  pedagogika  fani  doirasidagi  maxsus  yo’nalish 
sifatida,  o’quvchi  va  talabalarga  media  dunyosi  hamda  mediamadaniyat  asarlariga  moslashishi ommaviy axborot vositalari tilini o’zlashtirish mediamadaniyat asarlarini tahlil qilishga doir fikr  mulohazalar keltirilgan.

  • Internet ҳавола
  • DOIhttps://zenodo.org/doi/10.5281/zenodo.11612075
  • UzSCI тизимида яратилган сана 19-06-2024
  • Ўқишлар сони 49
  • Нашр санаси 12-06-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони62-67
Ўзбек

  Ushbu  maqolada  media  falsafasining  nazariyasi,  ommaviy  kommunikatsiya 
vositalari (media) axborotni yaratish, yozib olish, undan nusxa olish, tirajlash, saqlash, tarqatish, 
idrok  qilish,  muallif  va  ommaviy  auditoriya  o’rtasida  axborot  almashish  vositasi  hisoblanishi, 
mediata’lim,  maktab  o’quvchilari  va  talabalar  tomonidan  ommaviy  axborot  vositalari 
qonuniyatlarini  o’rganishlarini  yoqlaydigan  pedagogika  fani  doirasidagi  maxsus  yo’nalish 
sifatida,  o’quvchi  va  talabalarga  media  dunyosi  hamda  mediamadaniyat  asarlariga  moslashishi ommaviy axborot vositalari tilini o’zlashtirish mediamadaniyat asarlarini tahlil qilishga doir fikr  mulohazalar keltirilgan.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Nekboyev X. . Dotsent Axborot texnologiyalari kafedrasi mudiri p.f.f.d., (PhD)dotsent Qarshi muhandislik-iqtisodiyot institut
Ҳавола номи
1 Masterman L.A Rational for Media Education. In: Media Literacy in the Information Age. New Brunswik (U.S.A) and London (U.K.): Transaction Publishers, 1997: 15-68.
2 Шариков А.В. Так что же такое медиаобразование? // Медиаобразование. – Москва: 2005.С.77-83.
3 Суртаев М.Я.Социология молодежного досуга. С.-Петерб., 1998.С.222.
4 Коджаспирова Г.М., Коджаспиров А.Ю..Словарь по педагогике (междисциплинарный) – М.:2005.-448 с.
5 Федоров А.В.Развитие медиакомпетентности и критического мышления студентов педагогических вузов. М.:2007.616 c.
Кутилмоқда