Ushbu maqolada raqamli texnologiyalar muhitida bo’lajak muhandislarni
ierarxik yondashuv asosida o’qitishning didaktik shart sharoitlari va didaktik ta’minoti hamda
ushbu kursni o’qitishni raqamli texnologiyalar muhitida tashkil qilishni takomillashtirish bo’yicha
takliflar keltirilgan. Bundan tashqari, muhandislik ixtisosliklarida oliy ta’lim muassasalari turli
yo’nalishlarda bo’lajak muhandis kadrlarni innovatsion faoliyatga ierarxik yondashuv asosida
o’qitishda qo’llanilgan muammoli, loyihaviy, tadqiqot, evristik, kamroq darajada - axborotni
qabul qiluvchi va reproduktiv kabi umumiy didaktik metodlar muhim ahamiyati nazariy jihatdan
asoslangan.
Ushbu maqolada raqamli texnologiyalar muhitida bo’lajak muhandislarni
ierarxik yondashuv asosida o’qitishning didaktik shart sharoitlari va didaktik ta’minoti hamda
ushbu kursni o’qitishni raqamli texnologiyalar muhitida tashkil qilishni takomillashtirish bo’yicha
takliflar keltirilgan. Bundan tashqari, muhandislik ixtisosliklarida oliy ta’lim muassasalari turli
yo’nalishlarda bo’lajak muhandis kadrlarni innovatsion faoliyatga ierarxik yondashuv asosida
o’qitishda qo’llanilgan muammoli, loyihaviy, tadqiqot, evristik, kamroq darajada - axborotni
qabul qiluvchi va reproduktiv kabi umumiy didaktik metodlar muhim ahamiyati nazariy jihatdan
asoslangan.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Ergashev . . | Professor | Qarshi muhandislik-iqtisodiyot instituti professori |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Кларин, М.В. Инновационные модели в зарубежных педагогических поисках / М.В. Кларин. – М.: Арена, 1994. – 365 с. |
2 | Бендова, Л.В. Педагогическая деятелность тьютора в сети открытого дистанционного профессионального образования : автореф. дис. ... канд. пед. наук / Л.В. Бендова. – М., 2006. – 23 с. |
3 | Ergashev Nuriddin G‘ayratovich. Uzluksiz ta’lim sharoitida muhandislar malakasini oshirishni rivojlantirishning metodik shartlari. Journal of integrated education and research. ISSN 2181-3558, Volume 1, Issue 2, July 2022, 54-59 b. www.рнасав.cом. |
4 | Аракелов, А.В. Комплексная инновационная технология профильного обучения в структуре послевузовского педагогического образования: дис. ... канд. пед. наук / А.В. Аракелов. – Краснодар, 2008. – 452 с. : 34 ил. |
5 | Аршинов, В.И. Философия образования и синергетика: как философия образования может содействовать становлению новой модели образования / В.И. Аршинов // Синергетика и психология. – М.: Когито-Центр, 2004. – 205 с. |