Ushbu maqolada Obyektga yo‘naltirilgan dasturlash tillari fanini o‘qitishda raqamli darsliklarni imkoniyatlari tahlil qilindi. Raqamli darsliklarning pedagogik imkoniyatlari, ta’lim samaradorligini oshirishda foydalanish usullari, muammoli vaziyatlarni hal qilishda talabalarning qobiliyatlarini rivojlantirish hamda talabalar bilan
individual ishlash imkoniyatlari tahlil qilinadi.
Ushbu maqolada Obyektga yo‘naltirilgan dasturlash tillari fanini o‘qitishda raqamli darsliklarni imkoniyatlari tahlil qilindi. Raqamli darsliklarning pedagogik imkoniyatlari, ta’lim samaradorligini oshirishda foydalanish usullari, muammoli vaziyatlarni hal qilishda talabalarning qobiliyatlarini rivojlantirish hamda talabalar bilan
individual ishlash imkoniyatlari tahlil qilinadi.
В данной статье проанализированы возможности цифровых учебников при обучении объектно-ориентированным языкам программирования. Анализируются педагогические возможности цифровых учебников, способы их использования для повышения эффективности обучения, развития способностей учащихся к решению проблемных ситуаций, возможности индивидуальной работы со студентами.
his article analyzes the capabilities of digital textbooks in teaching object-oriented programming languages. The pedagogical capabilities of digital textbooks
are analyzed, ways of using them to increase the effectiveness of learning, develop students’abilities to solve problem situations, and the possibility of individual work with students.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Tursunov M.A. | dotsent | Qarshi muhandislik-iqtisodiyot instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Бегимкулов У.Ш. Научно-теоретические основы внедрения современных информационных технологий в педагогическую подготовку. ‒ Т.: «Фанат», 2007. ‒ 159 с. |
2 | Tursunov M.A. Uzluksiz ta’limda mustaqil ta’limning o‘rni va ahamiyati (“Axborot texnologiyalari” fanidan elektron ta’lim resurslarini yaratish misolida). Zamonaviy ta’lim № 2(99)-2021. 16-23-b. |
3 | Tursunov M.A. The importance of using electronic resources ineducation Academicia: an international multidisciplinary research journal V. 11 2021-y. 642-646 p |
4 | Abduqodirov A.A. va boshq. Masofali o‘qitish nazariyasi va amaliyoti. monografiya. - T.: O‘zbekiston respublikasi fanlar Akademiyasi “FAN” nashriyoti, 2009. - 145 s |
5 | Абдуразаков М. М. К вопросу подготовки будущего педагога к профессиональной деятельности в современной информационно-коммуникационной образовательной среде. //Информатика и образование. -2011. - № 9. - С. 83-85. |
6 | Shodiyev R. D., Ergashev N. G. “Analysis of existing risks and methods of combating them in cloud technologies”. American Journal of Pedagogical and Educational Research, vol. 18, Nov. 2023, pp. 190-8, https://www.americanjoumal.org/index.php/ajper/article/view/1522. |
7 | Mallayev A.R., Xolbekov Sh.O., Ochilov Sh. (2023)/2-son Fizika, matematika va informatika ilmiy-uslubiy jurnal. 50-56 betlar. ta’limda shaffoflikni ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalarining roli. |
8 | Juk O.L. Междиссиплинарная интеграция на основе принципов устойчивого развития как условие повишения качества профессионалной подготовки студентов. https://elib.bsu.by/bitstream. |
9 | Дидактические принципи профессионалного обучения. https://studfile.net/preview/4225234/page:21/. |
10 | Elisabeth J. Spelt H. va boshqalar. Teaching and Learning in Interdisciplinary Higher Education: A Systematic Review. https://link.springer.com/article/10.1007/s10648-009-9113-z#:~:text=Interdisciplinary%20higher%20education. |
11 | Турсунов М.А. Analyse der funktionellen moglichkeiten von elementen aus elektronischen ressourcen bei der bildung unabhangige lemkompetenzen. Berlin Studies Transnational Journal of Science and Humanities. Vol.l Issue 1.5 Pedagogical sciences.http://berlinstudies.de/ |
12 | Rakhimov, O. D., Manzarov, Y. K., Qarshiyev, A. E., & Sulaymanova Sh, A. (2020). Классификация педагогическикҳ технологий и технология проблемного обучения. Проблемй современной науки и образования, 2(147), 59-62. |