120

Ushbu maqolada o‘qituvchining pedagogik mahoratini tarbiyalash, kasbiy mahoratni shakllantirish, o‘qituvchilar mahoratini oshirish, ularning falsafiy jihatdan keng fikrlovchi, yuksak mulohazali bo‘lishlarida pedagogik mahoratni tashkil etuvchi asosiy komponentlar, shuningdek, zamonaviy ta’limda o‘qituvchidan talab etiladigan vazifalar haqida so‘z yuritilgan.

  • Ўқишлар сони 120
  • Нашр санаси 31-03-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони62-65
Ўзбек

Ushbu maqolada o‘qituvchining pedagogik mahoratini tarbiyalash, kasbiy mahoratni shakllantirish, o‘qituvchilar mahoratini oshirish, ularning falsafiy jihatdan keng fikrlovchi, yuksak mulohazali bo‘lishlarida pedagogik mahoratni tashkil etuvchi asosiy komponentlar, shuningdek, zamonaviy ta’limda o‘qituvchidan talab etiladigan vazifalar haqida so‘z yuritilgan.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Mavlanova S.U. pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), dotsent SDVMCHBU Toshkent filiali
Ҳавола номи
1 O‘zbekiston Respublikasining ‘Ta’lim to‘g‘risida”gi qonuni. //Barkamol avlod -O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. -Т.: Sharq, 1997. 2.O‘zbekiston Respublikasining “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi to‘g‘risida”gi qonuni. //Barkamol avlod -O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. -T. Sharq, 1997.3.Omonov H.T. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. -Т.: Iqtisod-moliya, 2009. 4.Sultonova G.A. Pedagogik mahorat. -Т.: Nizomiy nomidagi TDPU 2005 .5.Xoliqov A. Pedagogik mahorat. –T. : Iqtisod-moliya, 2011.6.S.Mavlanova Adabiy ta’limda kelajak o‘qituvchisi konsepsiyasi. International scientific journal “ Interpretation and research” 2023.
Кутилмоқда