72

Мақолада ўқувчиларнинг биологик таълимини ривожлантиришда ҳайвонот боғлари, табиат  музейларининг ўрни ҳамда уларнинг гигиеник тарбия, соғлом турмуш тарзи ва экологик саводхонлигини  шакллантириш ўрни кўрсатиб берилган. 

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 16-07-2024
  • Ўқишлар сони 72
  • Нашр санаси 14-07-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони
Ўзбек

Мақолада ўқувчиларнинг биологик таълимини ривожлантиришда ҳайвонот боғлари, табиат  музейларининг ўрни ҳамда уларнинг гигиеник тарбия, соғлом турмуш тарзи ва экологик саводхонлигини  шакллантириш ўрни кўрсатиб берилган. 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Reymbaeva R.. O'qituvchi O'zbekiston davlat jismoniy tarbiya va sport universiteti Nukus filiali
Ҳавола номи
1 Фойдаланган адабиётлар 1. Андреева Н.Д. Методика обучения биологии. История становления и развития. Учеб. пос. для академ. бакалавриата. Изд. 2. -М.: Издательство Юрайт, 2018. – 166 с. 2. Богдан И.Т. Инновационные процессы в современном образовании как результат развития новой образовательной парадигмы // Фундаментальные исследования. - 2007. - № 12,- С. 480-48. 3. Вазина К. Я. Управление инновационными процессами в системе образования. (Концепция, опыт) / К. Я. Вазина, Е. Ю. Копейкина. Н. Новгород, 1999. - С. 15. 4. Ибатуллина Е.Ю. Готовность педагога к инновационной деятельности как фактор коррекции профессионального консерватизма. Дисс….канд. пед. наук. Астрахань, 2013. – 183 с. 5. Иванова Е.В. Инновационные технологии обучения биологии в современной школе Электронный журнал “Экстернат РФ” 2013.
Кутилмоқда