Ta'limning zamonaviy landshaftida chet tili o'qituvchilarining kasbiy rivojlanishini shakllantirishda estetikaning roli tobora ko'proq e'tirof etilmoqda. Ushbu maqolada til pedagogikasi doirasida estetikaning ko'p qirrali o'lchovlarini o'rganib chiqilgan va uning o'qituvchilar orasida estetik madaniyatni rivojlantirishga chuqur ta'siri ta'kidlangan. O'qituvchilarni tayyorlash dasturlari va sinf amaliyotiga estetik tamoyillarning integratsiyasini o'rganish orqali ushbu tadqiqot o'qitish samaradorligini oshirishda va lingvistik va madaniy xilma-xillikni chuqurroq qadrlashda estetikaning asosiy rolini aniqlashga qaratilgan. Nazariy asoslar va empirik tadqiqotlarga asoslanib, ushbu maqola o'qituvchilar o'zlarining pedagogik yondashuvlarini boyitish va tilni o'rganish va madaniyatlararo tushunish uchun qulay o'quv muhitini yaratish uchun estetika kuchidan qanday foydalanishlari haqida tushuncha beradi. Ushbu maqolada chet tili o‘qituvchilarining malakasini oshirishda estetika va estetik madaniyatni shakllantirishning ahamiyati yoritilgan. Estetikaga tayangan holda, u kasbiy rivojlanish doirasidagi ta'lim kurslari va maqsadlarini o'rganish, egallash va yangilash jarayonlari bayon etilgan.
Ta'limning zamonaviy landshaftida chet tili o'qituvchilarining kasbiy rivojlanishini shakllantirishda estetikaning roli tobora ko'proq e'tirof etilmoqda. Ushbu maqolada til pedagogikasi doirasida estetikaning ko'p qirrali o'lchovlarini o'rganib chiqilgan va uning o'qituvchilar orasida estetik madaniyatni rivojlantirishga chuqur ta'siri ta'kidlangan. O'qituvchilarni tayyorlash dasturlari va sinf amaliyotiga estetik tamoyillarning integratsiyasini o'rganish orqali ushbu tadqiqot o'qitish samaradorligini oshirishda va lingvistik va madaniy xilma-xillikni chuqurroq qadrlashda estetikaning asosiy rolini aniqlashga qaratilgan. Nazariy asoslar va empirik tadqiqotlarga asoslanib, ushbu maqola o'qituvchilar o'zlarining pedagogik yondashuvlarini boyitish va tilni o'rganish va madaniyatlararo tushunish uchun qulay o'quv muhitini yaratish uchun estetika kuchidan qanday foydalanishlari haqida tushuncha beradi. Ushbu maqolada chet tili o‘qituvchilarining malakasini oshirishda estetika va estetik madaniyatni shakllantirishning ahamiyati yoritilgan. Estetikaga tayangan holda, u kasbiy rivojlanish doirasidagi ta'lim kurslari va maqsadlarini o'rganish, egallash va yangilash jarayonlari bayon etilgan.
In the modern landscape of education, the role of aesthetics in shaping the professional development of foreign language teachers is increasingly recognized. This article explores the multifaceted dimensions of aesthetics within the framework of language pedagogy and emphasizes its profound impact on the development of aesthetic culture among teachers. By examining the integration of aesthetic principles into teacher education programs and classroom practice, this study aims to identify the central role of aesthetics in enhancing teaching effectiveness and deepening appreciation of linguistic and cultural diversity. Based on theoretical frameworks and empirical research, this article provides insight into how teachers can use the power of aesthetics to enrich their pedagogical approaches and create learning environments conducive to language learning and intercultural understanding. This article highlights the importance of the formation of aesthetics and aesthetic culture in improving the qualifications of foreign language teachers. Based on aesthetics, it describes the processes of learning, acquisition, and renewal of educational courses and goals within professional development
В современном ландшафте образования все больше признается роль эстетики в формировании профессионального развития учителей иностранного языка. В данной статье исследуются многогранные аспекты эстетики в рамках языковой педагогики и подчеркивается ее глубокое влияние на развитие эстетической культуры учителей. Изучая интеграцию эстетических принципов в программы педагогического образования и классную практику, данное исследование направлено на определение центральной ролиэстетики в повышении эффективности преподавания и углублении понимания языкового и культурного разнообразия. Основываясь на теоретических основах и эмпирических исследованиях, эта статья дает представление о том, как учителя могут использовать силу эстетики для обогащения своих педагогических подходов и создания учебной среды, способствующей изучению языка и межкультурному взаимопониманию. В данной статье подчеркивается важность формирования эстетики и эстетической культуры в повышении квалификации учителей иностранного языка. На основе эстетики он описывает процессы обучения, освоения и обновления образовательных курсов и целей в рамках профессионального развития.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Gafurova .. | PhD | Namangan davlat universiteti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1.Kant, Immanuil. "Hukmni tanqid qilish." 1790.2.DUO, Frensis. "Go'zallikni tahlil qilish." 1753.3.Gadamer, Xans-Georg. "Haqiqat va usul." 1960.4.Guyer, Pol. "Kantning tabiat va erkinlik tizimi: tanlangan insholar." 2005.5.Uelsch, Volfgang. "Estetik Fikrlash." 1997.6.Shusterman, Richard. "Pragmatist Estetika: Tirik Go'zallik, Qayta O'ylash San'ati." 1992.7.Berdsli, Monro. "Estetika: tanqid falsafasidagi muammolar." 1958. |