Ushbu maqolada nutq kamchiligiga ega bo‘lgan bolalar lug‘atini, nutqini kompyuter texnologiyalari asosida rivojlantirish, kompyuter texnologiyalarining ta’lim tizimini rivojlantirishga ta’siri, shuningdek, nutqni rivojlantirishga oid kompyuter o‘yinlaridan namunalar keltirilgan.
Ushbu maqolada nutq kamchiligiga ega bo‘lgan bolalar lug‘atini, nutqini kompyuter texnologiyalari asosida rivojlantirish, kompyuter texnologiyalarining ta’lim tizimini rivojlantirishga ta’siri, shuningdek, nutqni rivojlantirishga oid kompyuter o‘yinlaridan namunalar keltirilgan.
В данной статье приведены примеры компьютерных игр для детей с нарушением речи, развитие словарного запаса на основе компьютерных технологий, влияние компьютерных технологий на развитие системы образования, а также развитие речи.
This article provides examples of computer games for children with speech disorders, the development of vocabulary based on computer technology, the impact of computer technology on the development of the education system, as well as the development of speech.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Axmedova Z.. | Mutaxassis | Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti, p.f.n., dotsent |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 7 fevralidagi “O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi to‘g‘risida”gi 4947-son Farmoni. – O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami. 2017, 13 fevral, 6-son, 70-modda. |
2 | 2. Абелева И.Ю. Речь о речи: коммуникативная система человека. – М., 2004. |
3 | 3. Ayupova M.Yu. Logopediya.– T.: Faylasuflar milliy jamiyati, 2011. |
4 | 4. Горбатов Д.С. Практикум по психологическому исследованию. // Учебное пособие. – Самара, 2000. |
5 | 5. Паварова И.А. Коррекция заикания в играх и тренингах. – Санкт-Петербург, 2005. |
6 | 6. Калягин В.А., Овчинникова Т.С. Методика оценки адаптивного поведения дошкольников. // Учебно-методическое пособие и практикуму по курсу «Логопсихология». – СПб., 2001. |