Mazkur maqolada “Qurilish, konstruksiyalash va matematika” markazida bolalarning o‘quv va rivojlantirish faoliyatini tashkil etish vazifasining asosiy maqsadlari ochib berilgan. “Qurilish, konstruksiyalash va matematika” markazi uchun didaktik materiallar va jihozlar tavsiflangan. “Ilk qadam” davlat o‘quv dasturi talablari asosida maktabgacha ta’lim tashkilotida fan-fazoviy rivojlanish muhitini modellashtirish kontekstida “Qurilish, konstruksiyalash va matematika” markazga faol ishlash va bolalarni jalb etish uchun muhim tavsiyalar taqdim etilgan.
Mazkur maqolada “Qurilish, konstruksiyalash va matematika” markazida bolalarning o‘quv va rivojlantirish faoliyatini tashkil etish vazifasining asosiy maqsadlari ochib berilgan. “Qurilish, konstruksiyalash va matematika” markazi uchun didaktik materiallar va jihozlar tavsiflangan. “Ilk qadam” davlat o‘quv dasturi talablari asosida maktabgacha ta’lim tashkilotida fan-fazoviy rivojlanish muhitini modellashtirish kontekstida “Qurilish, konstruksiyalash va matematika” markazga faol ishlash va bolalarni jalb etish uchun muhim tavsiyalar taqdim etilgan.
В данной статье описаны основные задачи Центра “Строительства, конструирования и математики” в организации обучения и развития детей. Описаны дидактические материалы и оборудование для Центра. В соответствии с требованиями Государственной учебной программы «Илк кадам» в контексте моделирования предметно-развивающей среды Центра «Строительство, конструирование и математика» в дошкольной организации даются основные методические рекомендации для активной работы и вовлечения детей в образовательную деятельность.
This article describes the main tasks of the Center for Construction, Design and Mathematics in organizing the education and development of children. Didactic materials and equipment for the Center are described. In accordance with the requirements of the State Curriculum "Ilk Kadam" in the context of modeling the subject-developing environment of the Center "Construction, Design and Mathematics" in a preschool organization, the main methodological recommendations are given for active work and involving children in educational activities.
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | “Ilk qadam” maktabgacha ta’lim muassasasining davlat o‘quv dasturi. – T., 2018. |
2 | 2. Архипова И.А. Подготовка ребёнка к школе. //Кн.для родителей будущего первоклассника. – Екатеринбург: У-Фактория, 2004. 215 б. |
3 | 3. Джанпеисова Г.Е. К проблеме развития у дошколников некоторых представлений об основных элементах геометрических фигур // Ta’lim va tariya. – Т., 2001. № 3-6. 76-79 б. |
4 | 4. Djanpeisova G.E. Maktabgacha yoshdagi bolalarga matematik ta`lim berishda zamonaviy yondashuvlar. //Uslubiy qo‘llanma. – Toshkent: Nizomiy nomidagi TDPU, 2019. 112 b. |
5 | 5. Maxmudova O.A. Tasviriy faoliyatga o‘rgatish metodikasi. //Nizomiy nomidagi TDPU. O‘UM. – T., 2018. 155 b. |
6 | 6. Новоселова С.Л. Развивающая предметная среда: методические рекомендации по проектированию вариативных дизайн-проектов развивающей предметной среды в детских садах и учебно-воспитательных комплексах. – М.: Центр инноваций в педагогике, 2010. 342 с. |