Mazkur maqolada nogironligi bo‘lgan bolalar bilan korreksion-pedagogik ish samaradorligini oshirish uchun ularga erta tashhis qo‘yish, aralashish masalalari, shuningdek, maxsus maktabgacha ta’lim tashkilotlarining faoliyatini takomillashtirish, mazkur tizimni yanada rivojlantirish yuzasidan logopedlar oldida turgan vazifalar batafsil yoritilgan.
Mazkur maqolada nogironligi bo‘lgan bolalar bilan korreksion-pedagogik ish samaradorligini oshirish uchun ularga erta tashhis qo‘yish, aralashish masalalari, shuningdek, maxsus maktabgacha ta’lim tashkilotlarining faoliyatini takomillashtirish, mazkur tizimni yanada rivojlantirish yuzasidan logopedlar oldida turgan vazifalar batafsil yoritilgan.
В целях повышения эффективности коррекционно-педагогической работы с детьми с ограниченними возможностями в данной статье подробно описаны вопросы ранней диагностики и вмешательства, а также задачи, стоящие перед логопедами в целях совершенствования деятельности специальных дошкольных образовательных организаций и дальнейшего развивать эту систему.
In order to increase the effectiveness of correctional and pedagogical work, the limited possibilities of this state are described in detail in terms of early diagnosis and interventions, and in the case of speech therapists, there is a need for improvement in the development of special educational organization and further development of the system.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Maxkamova U.. | Mutaxassis | mustaqil tadqiqotchilar |
2 | Muminova L.. | Mutaxassis | Toshkent filialining Korreksion pedagogika kafedrasi mudiri, |
3 | Karimova S.. | Mutaxassis | mustaqil tadqiqotchilar |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2016 yil 29 dekabrdagi “2017-2021 yillarda maktabgacha ta’lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2707-sonli qarori. – T., 2016. |
2 | Выготский Л.С. Собрание соч. 3 том. – М., 1983/ |
3 | Muminova L. Logopediya. – T., 2007/ |