9

Maqolada autizm sindromi bo‘lgan bolalarda yuzaga keluvchi muloqot qilish bilan bog‘liq muammolar ochib berilgan va  yechim sifatida  muallif tomonidan yaratilgan “Muloqot” dasturi taklif etilgan bo‘lib,  bu dastur funksiyalari va ishlash yo‘riqnomasi yoritib berilgan. Shuningdek,  bolalarda nutq orqali muloqot qilish ko‘nikmasini rivojlantirish borasidagi taklif va tavsiyalar keltirilgan.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 15-09-2024
  • Ўқишлар сони 9
  • Нашр санаси 17-07-2023
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони42-46
Ўзбек

Maqolada autizm sindromi bo‘lgan bolalarda yuzaga keluvchi muloqot qilish bilan bog‘liq muammolar ochib berilgan va  yechim sifatida  muallif tomonidan yaratilgan “Muloqot” dasturi taklif etilgan bo‘lib,  bu dastur funksiyalari va ishlash yo‘riqnomasi yoritib berilgan. Shuningdek,  bolalarda nutq orqali muloqot qilish ko‘nikmasini rivojlantirish borasidagi taklif va tavsiyalar keltirilgan.

Русский

В статье раскрываются коммуникативные проблемы, возникающие у детей с синдромом аутизма, и в качестве решения предлагается созданная автором программа «Мулокот», выделены функции и инструкции по работе этой программы. Также приведены предложения и рекомендации по развитию навыков общения детей через речь.

English

The article reveals the communication problems that arise in children with autism syndrome, and as a solution, the “Mulokot” program created by the author is proposed, the functions and instructions for the operation of this program are highlighted. Suggestions and recommendations for developing children's communication skills through speech are also given.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Avezova D.. Mutaxassis "Mahalla va oila" ilmiy-tadqiqot instituti tayanch doktoranti
Ҳавола номи
1 1. Abdusamatova N. Bolalarni nutqini o‘stirish. // O‘quv-uslubiy majmua. – Namangan, 2023.
2 2. Арушанова А.Г. Речь и речевое общение детей. // Книга для воспитателей детского сада . – М.: Мозаика-Синтез, 1999. С. 272.
3 3. Mo‘minova L.R. Autizm sindromi,uning sabablari,turlari va bartaraf etish metodikalari. – Toshkent, 2015.
4 4. Nurmatova D.G. Autist bolalarni ijtimoiy-psixologik moslashtirish tizimini takomillashtirishning nazariy-metodologik asoslari. – Samarqand, 2020.
5 5. Flerina E.A. Maktabgacha tarbiya muassasalarida jonli so‘z. – M., 1933.
Кутилмоқда