Maqolada oilalarga tarbiyaga berilgan bolalar va tutingan ota-onalarning moslashuv davrining bosqichlarga bo‘linishi va har bir bosqichning o‘ziga xos xususiyatlari yoritilgan. Shuningdek, tutingan ota-onalarning bolalarni oilaga olguniga qadar e’tibor berishlari lozim bo‘lgan qirralari aks ettirilgan.
Maqolada oilalarga tarbiyaga berilgan bolalar va tutingan ota-onalarning moslashuv davrining bosqichlarga bo‘linishi va har bir bosqichning o‘ziga xos xususiyatlari yoritilgan. Shuningdek, tutingan ota-onalarning bolalarni oilaga olguniga qadar e’tibor berishlari lozim bo‘lgan qirralari aks ettirilgan.
В статье описаны этапы адаптации детей, переданных в семьи и приёмнқх родителей, и дана характеристика каждого этапа. Также показаны аспекты, на которые следует обратить внимание приёмным родителям, прежде чем брать детей в семью.
The article describes the stages of adaptation of children given to families and detained parents and the characteristics of each stage. It also shows the aspects that parents should pay attention to before bringing their children into the family. Key words: foster child, restrained parents, social psychological adjustment, "honeymoon", psychological problems, pedagogical skills.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | BAZAROVA G.. | Mutaxassis | Respublika bolalar ijtimoiy moslashuvi markazi yetakchi mutaxassisi |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Базарова Г.Т. Подготовка ребенка к устройству в принмающую семью. // Методическое пособие. – М.: Проспект, 2009. С.68-70 |
2 | 2. Хрульнова Г.В. Реинтеграция воспитанников учреждений для детей, оставшихся без попечения родителей в семью. – Т.: Фан ва технология, 2013,230-246-б. |