Mazkur maqoladaYangi O‘zbekistonda g’oyavi –mafkuraviy jarayonlarda intensivlashuvida g’oyaviy tarbiyaning ahamiyati falsafiy tahliliqilingan. Shuningdek, Mamlakatimizga modernizatsiyasi sharoitida g‘oyaviy-mafkuraviy tahdidlarga qarshi kurashishdinamikasi o‘rganilib, milliy g‘oya va tarixiy xotira, milliy g‘oya va xalq ruhi, milliy o‘zlikni anglashning o‘zaro fundamental bog‘liqligi masalasi hamda ta’lim tizimi g‘oyaviy tarbiyaning shakllanishi doir masalalari tadqiq etilgan
Mazkur maqoladaYangi O‘zbekistonda g’oyavi –mafkuraviy jarayonlarda intensivlashuvida g’oyaviy tarbiyaning ahamiyati falsafiy tahliliqilingan. Shuningdek, Mamlakatimizga modernizatsiyasi sharoitida g‘oyaviy-mafkuraviy tahdidlarga qarshi kurashishdinamikasi o‘rganilib, milliy g‘oya va tarixiy xotira, milliy g‘oya va xalq ruhi, milliy o‘zlikni anglashning o‘zaro fundamental bog‘liqligi masalasi hamda ta’lim tizimi g‘oyaviy tarbiyaning shakllanishi doir masalalari tadqiq etilgan
This article provides a philosophical analysis of the importance of ideological education in the intensification of ideological and ideological processes in the New Uzbekistan. Also, in the conditions of modernization of our country, the dynamics of combating ideological and ideological threats were studied, the issues of national idea and historical memory, national idea and people's spirit, mutual fundamental dependence of national self-realization, and the formation of ideological education of the educational system
В данной статье сделан философский анализ значения идеологического воспитания в интенсификации идеологически –идеологических процессов в новом Узбекистане. Также изучена динамика борьбы с идейно-идеологическими угрозами в условиях модернизации страны, исследованы вопросы фундаментальной взаимосвязи национальной идеи и исторической памяти, национальной идеи и духа народа, национального самосознания, а также вопросы формирования идеологического воспитания в системе образования
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Xodjayev O.S. | o‘qituvchi | Qo’qon davlat pedagogika instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1.Отамуротов С. Глобаллашув ва миллий-маънавий хавфсизлик. –Тошкент: Ўзбекистон НМИУ, 2013. 68 б.2.Қуронов, М.Янги маънавий-мафкуравий таҳдидлар : / М. Қуронов // Маърифат. –2017. –No 21.3.Бозоров О. Миллий ғоя ва тарғибот самарадорлиги. –Тошкент: Маънавият, 2015. –19 б.4.Қуронов М. ва бошқалар. Миллий тарбия ва ёшлар. –Тошкент: Kamalak. 2016. 67 б.5.Мирзиёев Ш.М. Миллий тараққиёт йўлимизни қатъият билан давом эттириб, янги босқичга кўтарамиз. 1-жилд. –Тошкент: Ўзбекистон, 2018. 175 б. 6.Юсупов О., Икромова Ҳ. Ёшларнинг маънавий камолоти диний ва дунёвий маданият уйғунлиги. –Тошкент: Маънавият, 2015. 42 б.7.Қосимов,Н.Оилада бурч тарбияси -маънавий комиллик асоси/ Н. Қосимов, Г. Машарипова, Б. Исроилов; Муҳарр. К. Қуранбоев. –Tошкент: Маънавият, 2015. 14б. 8.Маҳмудов О.Фарзанднома : Адабий-бадиий нашр / О. Маҳмудов; Муҳарр. Н. Муҳаммадиев. –Тошкент: O'qituvchi, 2018. 52 б. |