Detektiv matnlar ko‘pincha ommaviy adabiyotlar toifasiga kiradi va har doim yuqori darajadagi hikoyali keskinliklar bilan shaxsiy yo‘naltirilgan bo‘ladi. Lingvostilistik vositalar va matnning barcha tarkibiy qismlari asosiy maqsadga erishishga qaratilgan -bu hikoya davomida o‘quvchining e'tiborini saqlab qolish. Detektiv matn har doim muallif va muayyan o‘quvchining jinoyatni hal qilishda ishtirok etish darajasida bevosita muloqot qilish holatidir.
Detektiv matnlar ko‘pincha ommaviy adabiyotlar toifasiga kiradi va har doim yuqori darajadagi hikoyali keskinliklar bilan shaxsiy yo‘naltirilgan bo‘ladi. Lingvostilistik vositalar va matnning barcha tarkibiy qismlari asosiy maqsadga erishishga qaratilgan -bu hikoya davomida o‘quvchining e'tiborini saqlab qolish. Detektiv matn har doim muallif va muayyan o‘quvchining jinoyatni hal qilishda ishtirok etish darajasida bevosita muloqot qilish holatidir.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Xolmirzayeva .X. | mustaqil tadqiqotchi | ! |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Ravshanovna, G. N. (2021). Methods of development tolerance skills pupils in primary school. ACADEMICIA: AN INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY RESEARCH JOURNAL, 11(1), 1221-1224. 2.Ortiqov, R. (2022, June). STRUCTURAL AND SEMANTICAL FEATURES AND DIFFERENCES OF ORAL AND WRITTEN SPEECH. In INTERNATIONAL CONFERENCES ON LEARNING AND TEACHING (Vol. 1, No. 9, pp. 438-442).3.Mirzayeva, D. (2021). PROVERBS AND SAYINGS AS A PRODUCT OF THE NATION'S COGNITIVE THINKING. In Multidiscipline Proceedings of Digital Fashion Conference (Vol. 1, No. 2). 4.Мирзаева, Д. И. (2017). АНАЛИЗ ДИСКУРСА УЧЕНИЯ И ИЗУЧЕНИЯ. Актуальные научные исследования в современном мире, (4-2), 73-75. |