332

Мақолада компетентликка йўналтирилган таълимнинг назария ва амалиётига тегишли муаммолар таҳлил қилинган. Шунингдек, предметли, умумий компетенция ва унга мос бўлган модуллари берилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 28-11-2019
  • Ўқишлар сони 314
  • Нашр санаси 28-12-2017
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони75-77
Ўзбек

Мақолада компетентликка йўналтирилган таълимнинг назария ва амалиётига тегишли муаммолар таҳлил қилинган. Шунингдек, предметли, умумий компетенция ва унга мос бўлган модуллари берилган.

Русский

В статье анализируются проблемы теории и практики компетентностно-ориентированного образования, рассматривается классификация компетенций. Представлена ​​структура обобщенных групп предметных, профессиональных, общих компетенций и соответствующих модулей курса физики, направленных на их формирование.

English

The article analyzes the problems of theory and practice of competence - oriented education, the classification of competences is considered. The structure of generalized groups of subject, professional, general competences and corresponding modules of the physics course aimed at their formation is presented.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Eshmirzayev M.A. assistent QarMII
Ҳавола номи
1 1. Шильников А.В., Галиярова И.М., Надолинская Е.Г., Федорихин В.А. и др. / Инновационные технологии преподавания физики в системе профессиональной подготовки инженеров // Физическое образование в вузах. 2003.№4. -С. 43-52.
2 2. Попов. Ю.В., Садовников В.И., Кучеров В.Г., Андросюк Е.Р. / Практические аспекты реализации многоуровневой системы образования в техническом университете: организация и технология // Высшее образование в России. -М.: 1999, .№6. -С.105-110.
3 3. Қувондиқов О.Қ., Эшмирзаева М. / Олий, ўрта махсус ва умумтаълим ўқув юртларида физикани ўқитишда шахсга йўналтирилган ёндашув усули // Физиканинг таълим ва тараққиёт истиқболлари. ҚаршиДУ 23-24 май, 2008 й.
Кутилмоқда