Мазкур мақолада ХIX-ХХ аср мусиқа санъатида импрессионизм тушунчаси, унинг тараққиёти ва мусиқа ижодиётидаги ўрни ҳақида тухталиб утилган. Шунингдек, бир қатор илмий-назарий қарашлар таҳлил этилиб, илмий хулосалар тақдим этилган.
Мазкур мақолада ХIX-ХХ аср мусиқа санъатида импрессионизм тушунчаси, унинг тараққиёти ва мусиқа ижодиётидаги ўрни ҳақида тухталиб утилган. Шунингдек, бир қатор илмий-назарий қарашлар таҳлил этилиб, илмий хулосалар тақдим этилган.
В этой статье речь идёт о понятии импрессонизма в музыкальном искустве ХIX-XX столетия, о его развитии и роли в музыкальном творчестве. А также даны анализы научных заключений.
In this article speech goes about notion impressionism in music art of ХIX -XX centuries, about (its) development and role in music creative activity. As well as analyses of the scientific conclusions are given.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Davronova G.. | ўқитувчи | SamDU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Асафьев Б.В. Музыкальная форма как процесс – Москва; 1973. |
2 | 2. Besseler H. Aufsätze zur Musikästhetik und Musikgeschichte. – Leipzig: 1978. |
3 | 3. Лобанова М3. “Музыкальный стиль и жанр. История и современность” тўплами “Проблема музыкального жанра: барокко, классицизм, ХХ век” бўлими. – Москва; 1990. |
4 | 4. Мартынов И. Очерки о зарубежной музыке первой половины ХХ века. – Москва; 1970. |
5 | 5. Максимов В. «Анализ ситуации художественного восприятия. Восприятие музыки. –Москва: Музыка, 1980. |
6 | 6. Назайкинский Е.В. Музыкальное восприятие как проблема музыкознания. –Москва: Музыка, 1980. |
7 | 7. Галацкая В. Хорижий мамлакатлар мусиқа адабиёти. I, II китоб. – Тошкент: Турон-Иқбол, 2006. |
8 | 8. Лeвик В. Чeт эл мусиқаси тарихи. Қ.2. XVIII аср иккинчи ярми. – Тошкент: Ўқитувчи, 1984. |
9 | 9. Плазинская М. Зарубежная музыкальная литература. – Тошкент: Yangi nashr, 2006. |
10 | 10. Тригулова А.Х. Хорижий мусиқа адабиёти. – Тошкент: Илм Зиё, 2009. |