39

Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda miqdor haqidagi tasavvurlarni shakllantirish vazifalari ilgari surilgan. Bunda bolalarga bitta-ko‘p, bir xil, teng, teng emas, ko‘proq, kamroq kabi so‘zlarning mazmun- mohiyatini tushuntirish yuzasidan amaliy tavsiyalar berib o‘tilgan.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 27-04-2025
  • Ўқишлар сони 39
  • Нашр санаси 16-01-2025
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони38-40
Ўзбек

Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda miqdor haqidagi tasavvurlarni shakllantirish vazifalari ilgari surilgan. Bunda bolalarga bitta-ko‘p, bir xil, teng, teng emas, ko‘proq, kamroq kabi so‘zlarning mazmun- mohiyatini tushuntirish yuzasidan amaliy tavsiyalar berib o‘tilgan.

Русский

В данной статье выдвигаются задачи формирования представлений о количестве у детей дошкольного возраста. В нем дается практические рекомендации по объяснению детям значения и сути таких слов, как один или несколько, такой же, равный, не равный, больше, меньше.

English

In this article, the tasks of forming ideas about the number of preschool children are put forward. It provides practical recommendations for explaining to children the meaning and essence of words such as one or more, the same, equal, not equal, more, less.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 AZIMOVA M.. Mutaxassis Navoiy davlat pedagogika instituti “Maktabgacha ta’lim” kafedrasi dotsenti v.b.
Ҳавола номи
1 Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning Davlat standarti 2020-yil 22-dekabr 802-son.
2 Jumaev M. Maktabgacha yoshdagi bolalarda matematik tasavvurlarni shakllantirish metodikasi va nazariyasi. – T., 2007.
3 Метлина Л.С. Занятия по математике в детском саду. – М.: Просвещение, 1988. 136 с.
4 Математика от трех до семи. /Авт.-сост. З.А.Михайлова, Э.Н.Иоффе. – СПб.: «Акцидент», 1997. 176 с.
5 Формирование элементарных математических представлений у дошкольников: учебное пособие для студентов пед. Институтов. / Под ред. А.А.Столяра. – М.: Просвещение, 1988. 303 с.
Кутилмоқда