Ko'pgina zamonaviy metodistlar an'anaviy ta'limning dolzarbligi va hozirgi kunda
ta'lim tizimida ta'limni tashkil etishning yangi didaktik shakllariga muhtojligiga ishonadi.
Mutaxassislarning texnik mutaxassislik bo'yicha o'qitish birinchi navbatda kommunikativ
ko'nikmalarning shakllanishini ta'minlaydi. Treningning maqsadi kelajakda professional
faoliyatda chet tilini amaliy qo'llash uchun etarlicha darajaga erishishdir. Ushbu
maqolada xorijiy tillar o'qituvchilari uchun uslubiy tavsiyalar berilgan.
Many modern methodologists believe that traditional education is outdated and
needs new didactic forms of educational organization in the education system nowadays.
Specialists’ training in technical specialties provides first of all the formation of
communicative skills. The aim of training is to achieve a level sufficient for practical use
of the foreign language in the future professional activity. In this article are represented
the methodical recommendations for teachers of a foreign language is nonlinguistic
specialities.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Burxonova G.. | Farpi |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Гальскова, Н.Д. Современная методика обучения иностранному языку: пособие для учителя. М: АРКТИ Глосса, 2000. 165 с. |
2 | Ельцова В.А., Соловьёва О.Н., Соловьев А.В. Теоретические и практические аспекты требований, предъявляемых к профессиональной деятельности инженера.//Проблемы международной интеграции национальных образовательных стандартов № 3 2007. с. 53-57 |
3 | Махутин Д.Л. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку студентов нелингвистических специальностей. (просмотренно 10.05.2013 – http://www.lib.tsu.ru/mminfo/000349304/14/image/14-121.pdf) |
4 | Oepauscheg, Benno/ Klaster-Ungureanu, Grete Germana pentru ingineri şi tehnicieni. Bucureşti, Editura Tehnică, 1973. 561 с. |