225

В данной статье рассматриваются методы развивающие математические способности и расширеющие психологическое мировоззрение учащихся при изучении геометрии. Особое внимание уделено прогнозированию, как методу, являющмуся важным элементом поиска решений и мощному средству развития творческого мышления.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 05-12-2019
  • Ўқишлар сони 214
  • Нашр санаси 17-02-2016
  • Мақола тилиRus
  • Саҳифалар сони65-68
Калит сўзлар
Ўзбек

Ушбу мақолада геометрияни ўрганишда ўқувчиларнинг математик қобилиятини ривожлантириш билан бирга уларнинг психологик дунёқарашни кенгайтиришнинг усуллари ўрганилган. Асосий эътибор берган томони шундаки, ўқувчиларни фикрлаш ва ижодий қобилиятини турли математик метод ҳамда моделлари орқали ривожлантириш ҳамда таснифланишини яхши самара бериши кўрсатиб ўтилган.

Калит сўзлар
Русский

В данной статье рассматриваются методы развивающие математические способности и расширеющие психологическое мировоззрение учащихся при изучении геометрии. Особое внимание уделено прогнозированию, как методу, являющмуся важным элементом поиска решений и мощному средству развития творческого мышления.

Калит сўзлар
English

The article deals with the methods of improving psyologikal beliefs in devoloping students mathematical a bilities in studying geometry. The main thing is that developining and classificating students thinking and creativeness abilities have been shown as an effective way varr ous mathematic models and methods.

Калит сўзлар
Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Avliyoqulov A.. TerDU
Ҳавола номи
1 Бурда М.И..Савченко Л.М., Сабко М.С. Геометрия:учебное пособие для 8 класса. - КИв: Осв!та, 1992.-83С.
2 Калмыкова З.И. Продуктивное мышление как основа обучаемости. - М., 1981.-200с.
3 Слепкань З.И. Психолого-педагогические основы обучения математике. - Киев, 1983.-192с.
4 Шарыгин И.Ф. Математический винегрет. - М.,1991.- 63с.
Кутилмоқда