Ушбу мақолада бўлажак мусиқий театр актёрларининг саҳна маданияти, вокал, нутқ ва овоз имкониятлари хусусида сўз юритилади. Шунингдек, мақолада ижро ва нутқ маҳоратини ошириш, овоздаги камчиликларни бартараф этиш ҳақидаги фикрлар ҳам келтирилиб ўтилади.
Ушбу мақолада бўлажак мусиқий театр актёрларининг саҳна маданияти, вокал, нутқ ва овоз имкониятлари хусусида сўз юритилади. Шунингдек, мақолада ижро ва нутқ маҳоратини ошириш, овоздаги камчиликларни бартараф этиш ҳақидаги фикрлар ҳам келтирилиб ўтилади.
В этой статье рассматриваются культурные, вокальные, речевые и голосовые возможности будущих актеров музыкального театра. В статье также обсуждается, как улучшить свои навыки пения и разговорной речи.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Karimov B.. | Фарғона минтақавий филиали 2-курс талабаси | Ўзбекистон давлат санъат ва маданият институтининг |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Абдуллаева М. Актёрлик маҳорати. – Тошкент: Фан ва технология, 2010. |
2 | 2. Пирматов Ш. Вокал техникаси асослари. – Тошкент: Мусиқа, 2011. |
3 | 3. Станиславский К.С. Сайланма. 3-жилд. – Москва: Искусство, 1955. |
4 | 4. Халикулова Г. Саҳна нутқи маҳоратини эгаллашда услуб ва воситалар. – Тошкент: Фан, 2008. |
5 | 5. http://uza.uz/oz/politics/adabyet-va-sanat-madaniyatni-rivozhlantirish-khal-imiz-mana-03-08-2017. |