Мақолада илмий билиш тушунчаси фақат инсонгагина хос бўлган жараён бўлиб, инсонларнинг билмасликдан билишликка ва оддийликдан мураккабликка томон бориши тасодифлар орқали ҳам амалга ошиши. Шундан хулоса қилиб айтиш мумкинки, инсон тасодифларни билиши билан дунёни билиб бориши ва дунёни тўлиқ билиб бўлмаганидек тасодифларни ҳам тўлиқ билиб бўлмаслиги ҳақида фикр юритилади. Шунингдек, мақолада бозор иқтисодиёти тўғрисида ҳам мулоҳаза юритилиб, унда кутилмаган тасодифий воқеа-ҳодисалар кўп бўлиб туриши айтилади. Бундай тасодифий воқеа-ҳодисалар баъзи ҳолларда давлат ва жамият ривожига тўсиқ бўлиши ҳам мумкинлигини эътибордан четда қолдирмаслик зарурлиги, бунда тартибга солинадиган бозор иқтисодиётида тасодифлар тартибга солинадиган тасодифларга айлантирилиши муҳим аҳамиятга эгалиги таъкидланади. Тартибга солиш эса ўзини-ўзи ташкиллантиришнинг муҳим омилидир.
Мақолада илмий билиш тушунчаси фақат инсонгагина хос бўлган жараён бўлиб, инсонларнинг билмасликдан билишликка ва оддийликдан мураккабликка томон бориши тасодифлар орқали ҳам амалга ошиши. Шундан хулоса қилиб айтиш мумкинки, инсон тасодифларни билиши билан дунёни билиб бориши ва дунёни тўлиқ билиб бўлмаганидек тасодифларни ҳам тўлиқ билиб бўлмаслиги ҳақида фикр юритилади. Шунингдек, мақолада бозор иқтисодиёти тўғрисида ҳам мулоҳаза юритилиб, унда кутилмаган тасодифий воқеа-ҳодисалар кўп бўлиб туриши айтилади. Бундай тасодифий воқеа-ҳодисалар баъзи ҳолларда давлат ва жамият ривожига тўсиқ бўлиши ҳам мумкинлигини эътибордан четда қолдирмаслик зарурлиги, бунда тартибга солинадиган бозор иқтисодиётида тасодифлар тартибга солинадиган тасодифларга айлантирилиши муҳим аҳамиятга эгалиги таъкидланади. Тартибга солиш эса ўзини-ўзи ташкиллантиришнинг муҳим омилидир.
В статье понятие научного знания является проявлением того факта, что люди знают о невежестве и приходят от простоты к сложности через совпадения. В заключение можем заключить, что люди знают совпадения и что Вселенная не может быть полностью понята и что совпадения не могут быть полностью поняты. В статье также обсуждается рыночная экономика и говорится о неожиданных случайных событиях. К сожалению, важно отметить, что такие случайные события могут в некоторых случаях препятствовать развитию государства и общества и что важно превратить совпадающие коллапсы в регулируемую рыночную экономику. Регулирование является важным фактором самоорганизации.
As the content of scientific knowing is a process that only belongs to at a article, people’s going toward knowing from unknowing and from simplicity to complexity may carry out through chances. We can Conclud from this as human is aware of cases, they find out world and they discussed about not recognizing chances fully as not recognizing world wholy. Also, at the article That is reffected about market economics and that is said that unexpected. Cans al wents happen a lot. Unfortunately, It is essential not to be amitted that such accidental wents may be abstacle to the devolepment of state and society as well as It is claimed that altering.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Salimov B.I. | Ташкентский институт инженеров железнодорожного транспорта |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Файзуллаев О. О некоторых простейших про- явлениях самодвижения материи: КД. Ташкент: АН РУз. 1962. с. 117. |
2 | Вагнер Е. Этюд к симметрии. – М.: Мир, 1971. с. 9. |
3 | Смолуховский М. О понятии случайности и происхождении законов вероятности в физике. – М.: УФН, 1927. с. 330-331. |
4 | Смолуховский М. О понятии случайности и происхождении законов вероятности в физике. – М.: УФН, 1927. с. 332. |
5 | Ўша китоб. 348-б. |
6 | Смолуховский М. О понятии случайности и происхождении законов вероятности в физике. – М.: УФН, 1927. с. 334. |