Мақолада араб тилини ўқитишда аудио ва видео-
материаллардан фойдаланганда ўтилган материални
мустаҳкамлаш ҳамда талабаларда тинглаш, сўзла-
шиш компетенцияларини ривожлантиришда қўлла-
ниладиган услублар ҳақида маълумот берилган.
В статье описываются методы для развития про-
слушивания и разговорной речи в арабском языке, а
также укрепление пройденных материалов студен-
тами при использовании аудио и видеоматериалов.
Th article focuses on the use of audio and video
material in teaching Arabic language, as well as
enhancing and gives information about used methods
in increasing of reading and listening comprehension
skills in students.
Мақолада араб тилини ўқитишда аудио ва видео-
материаллардан фойдаланганда ўтилган материални
мустаҳкамлаш ҳамда талабаларда тинглаш, сўзла-
шиш компетенцияларини ривожлантиришда қўлла-
ниладиган услублар ҳақида маълумот берилган.
В статье описываются методы для развития про-
слушивания и разговорной речи в арабском языке, а
также укрепление пройденных материалов студен-
тами при использовании аудио и видеоматериалов.
Th article focuses on the use of audio and video
material in teaching Arabic language, as well as
enhancing and gives information about used methods
in increasing of reading and listening comprehension
skills in students.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Shakirova Z.. | O‘zbekiston xalqaro islom akademiyasi «Sharq fiologiyasi» kafedrasi d.v.b, tarix fanlari nomzodi |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | العربية بين يديك إشراف د.عبد الرحمن آل الشيخ، الرياض 2003 م 2. Клычникова З.И. Психологические особен- ности обучения чтению на иностранном языке. / Пособие для учителя. 2 изд. – М: Просвещение, 1973. .1 |