298

 Мақола халқаро савдо, ташқи иқтисодий фаолиятнинг назариялари, халқаро бозорнинг хусусиятларини ґрганишга бағишланган. Халқаро бозорлар жалб этувчанлигини маркетинг тадқиқотлари асосида баҳолаш услуби яратилган.

  • Internet ҳавола
  • DOIhttp://dx.doi.org/10.26739/2181-9491-2019-7-5
  • UzSCI тизимида яратилган сана 12-12-2019
  • Ўқишлар сони 0
  • Нашр санаси 10-12-2019
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони35-41
Ўзбек

 Мақола халқаро савдо, ташқи иқтисодий фаолиятнинг назариялари, халқаро бозорнинг хусусиятларини ґрганишга бағишланган. Халқаро бозорлар жалб этувчанлигини маркетинг тадқиқотлари асосида баҳолаш услуби яратилган.

Русский

Статья посвящена изучение международного торговля, теорию внешнеэкономической деятельности, особенности международного рынка. Разработана методика оценки привлекательности международных рынков на основе маркетинговых исследований.

English

The article is devoted to the study of international trade, the theory of foreign economic activity, especially the international market. In given article is designed methods of the estimation to attractiveness international market on base of the marketing studies. 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Isayev R.A. доцент Тошкент тўқимачилик ва енгил саноат институти
Ҳавола номи
1 1. Pervez Ghauri and Philip Cateora International Marketing. First Published in Great Britain in 2009. Vol. 32.
2 2. Theodor Lewitt, “The Globalization of Markets”. Harward Business Review, Hay-Jun 1983, pp. 92-102.
3 3. Meffert H., Althams Ju. Internationales marketing/ Herausgageber: Prof. Dr. R. Kohler, prof. Dr. H. Meffert: Stutgard. Berlin. Koln. Mains. – Verlag W. Kohehammer CmbH, 1982.
4 4. Портер М. Э. Конкуренция/ Пер. с англ. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2003. – 496 с.
5 5. Prahalad C. K., Hamel G. Strategy as a field of study: Why search for a new paradigm? // Strategic management j. 1994. Vol. 15. № l.P. 5-16
6 6. Kotler P. Marketing for Health Care Organizations. – Prentice-Hall, Englewood Cliffs, HJ, 1987.
7 7. Международный маркетинг / Под ред. Н.А. Нагапетьянца. - М.: Международные отношения, 2005. – 834с.
8 8. Д.Блэкуэлл, П.Миниард, Д.Ф. Энджел Поведение потребителей. Изд. 9-е. – СПб.: Питер, 2004. – С.62.
9 9. Багиев Г.Л., Моисеева Н.К., Никифорова С.В. Международный маркетинг: Учебник. - СПб: Питер, 2001. – 764 с.
Кутилмоқда