162

Мақолада инглиз тилини махсус йўналишларни ўқитиш, унда фанлар-аро боғлиқлик ва ўқиш, гапириш, тинглаб-тушуниш, шунингдек, ёзиш кўникмаларини ин-теграция қилишга каратилгандир. Шунингдек, фанлараро боғлиқлик функцияси ва ўқув жараёнини ташкил этиш ҳам кўриб чиқилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 14-12-2019
  • Ўқишлар сони 148
  • Нашр санаси 31-01-2018
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони78-80
Ўзбек

Мақолада инглиз тилини махсус йўналишларни ўқитиш, унда фанлар-аро боғлиқлик ва ўқиш, гапириш, тинглаб-тушуниш, шунингдек, ёзиш кўникмаларини ин-теграция қилишга каратилгандир. Шунингдек, фанлараро боғлиқлик функцияси ва ўқув жараёнини ташкил этиш ҳам кўриб чиқилган.

Русский

Данная статья посвящена специализированному преподаванию ан-глийского языка с учётом межпредметных связей и интегрирования навыков таких, как разговорная речь, чтение, восприятие на слух и письмо, а также рассмотрению функций межпредметных связей при организации учебного процесса. 

English

. In the article there was analysed specialized teaching of English language with the account of intersubject communications and integration of skills, such as speaking, rea-ding, listening and writing. Also, the issues of intersubject connection functions and organizing education process.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Isroilova D.. Dotsent UrDU
Ҳавола номи
1 Покушалова Л. В., Серебрякова Л. Т. Обучение профессионально ориентированному языку в техническом вузе. “Молодой ученый”, 2012, №5, c. 305.
2 Дьяченко Е.И. Межпредметные связи в образовательной области. “Обществознание”, 2012, №3, c. 23–24.
3 Максимов В.Н. Межпредметные связи как дидактическая основа для формирования междисциплинарного практикума. Сборник статей, c. 123–124.
Кутилмоқда