Mazkur maqolada, chet tili, asosan Italiyan tilini o’qitishda Glottodidaktika fanining va kommunikativ metodning o’rni va ahamiyati, Italyan tilining o’qitish metodikasi bilan eng ko’p shug’ullangan metodistlardan biri Paolo Ernesto Balbonining nazariya va o’qituvchilarning til o’qitishdagi xususiyatlarini o’rganilgan.
Mazkur maqolada, chet tili, asosan Italiyan tilini o’qitishda Glottodidaktika fanining va kommunikativ metodning o’rni va ahamiyati, Italyan tilining o’qitish metodikasi bilan eng ko’p shug’ullangan metodistlardan biri Paolo Ernesto Balbonining nazariya va o’qituvchilarning til o’qitishdagi xususiyatlarini o’rganilgan.
This article is devoted to the role and importance of Glottodidactic Science and Communicative Methodology in teaching foreign languages, particularly, Italian language, and the analysis of the theory and the features of teachers in teaching languages of Paolo Ernesto Balbooni, one of the most widely studied methodologists in teaching methodology of Italian language.
В данной статье анализируется роль и значение глоттодидактической науки и коммуникативной методологии в преподавании иностранных языков, в частности, итальянского языка, а также анализ теории и особенностей учителей в преподавании языков Паоло Эрнесто Бальбуни, одного из наиболее широко изучаемых методологов в преподавании методологии итальянского языка.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Ametova O.R. | o’qituvchi | Toshkent davlat yuridik universiteti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. O’bekiston Respublikasi PQ :1875 «Chet tillarni o‘rganish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari», 2012 |
2 | 2. Balboni P.E. «Elementi di glottodidattica. Guida all’esame di concorso, Brescia »: La Scuola 1985 |
3 | 3. Dubin F.,Olshtein E. «Course Design.Developing Programs and Materials for Language Learning, Cambrige »: Cambrige University Press 1986 |
4 | 4. Freddi G. «Glottodidattica: fondamenti, metodi e tecniche, Torino»: Utet Libreria 1994 |