Мақолада бошланғич математика курсида мантиқий масалаларни ечиш методикасига инновацион ёндашувни амалга оширишда моделлаштиришнинг тутган роли ва аҳамияти ёритилган.
Мақолада бошланғич математика курсида мантиқий масалаларни ечиш методикасига инновацион ёндашувни амалга оширишда моделлаштиришнинг тутган роли ва аҳамияти ёритилган.
В статье рассматривается роль и место моделирования в реализации инновационного подхода при решении логических задач в начальном курсе математики.
The role and place of modeling in the realization of approach in solving logical tasks at the elementary course of mathematics are discussed in the article.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Mamadjanova M.Q. | Andijon davlat universiteti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. «Умумий ўрта ва ўрта махсус, касб-ҳунар таълимининг давлат таълим стандартларини тасдиқлаш тўғ- рисида». Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2017 йил 6 апрелдаги 187-сон қарори. lex. uz./ pages/ getpage.aspx?/ act/id =3153714 – Ўзбекистон Республикаси Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси (Мурожаат санаси: 05.03.2018). 2. Математика фанидан ўқув дастури (1-4 синфлар). Халқ таълими вазирлигининг 2017 йил 3 июндаги «Умумий ўрта таълимнинг давлат таълим стандартлари асосида такомиллаштирилган ўқув дастурларини тасдиқлаш ва амалиётга жорий этиш тўғрисида»ги 190-сонли буйруғи билан тасиқланган. – Т., 2017.-47 б. 3. Белошистая А.В. Методика преподавания математики в начальной школе.- М.: Владос, 2005. 4. Истомина Н.Б. Учимся решать логические задачи. Математика и информатика. Тетрадь для 1-2 клас- сов общеобразовательных организаций / Н.Б.Истомина, Н.Б.Тихонова – 9-е изд. – Смоленск: Ассоциация ХХI век, 2017. – 48 с. |