Замонавий тилшуносликнинг баҳс-мунозарасига айланган ESP атама-си дунё тилшунослари томонидан турлича талқин қилинмоқда. Баъзи олимларнинг таъ-кидлашича, касбга йўналтирилган инглиз тилини ўқитишнинг ўзига хос ривожланган ме-тодикаси мавжуд ва бу турли лингвистик соҳаларнинг калитидир. Мақолада инглиз ти-лининг илмий ва касбга йўналтирилган мақсадларда самарали ўқитиш ҳақида фикр юри-тилади.
Замонавий тилшуносликнинг баҳс-мунозарасига айланган ESP атама-си дунё тилшунослари томонидан турлича талқин қилинмоқда. Баъзи олимларнинг таъ-кидлашича, касбга йўналтирилган инглиз тилини ўқитишнинг ўзига хос ривожланган ме-тодикаси мавжуд ва бу турли лингвистик соҳаларнинг калитидир. Мақолада инглиз ти-лининг илмий ва касбга йўналтирилган мақсадларда самарали ўқитиш ҳақида фикр юри-тилади.
Термин ESP превратившийся в спор-дискуссию современного языко- знания, по разному рассматривается в среде лингвистов мира. Некоторые учёные под-черкивают, что существует особая методология профессионально ориентированного изучения английского языка, что представляет собой ключ к различным отраслям лин-гвистики. В статье идёт речь об эффективных методах научного и профессионально ориентированного обучения английскому языку.
The term ESP has become a crucial issue in modern linguistics and is being interpreted differently by the world linguists. Some scholars say that teaching ESP has develop-ped its own methodology and its research draws on research from various disciplines in addition to applied linguistics – this is the key for distinguishing characteristics of ESP. The academic and occupational purposes of learning English languages are explained in this article.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Nizamova U.. | Dotsent | UrDU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Gatehouse K. (2001) Key issues in English for Specific Purposes (ESP). Hutchinson T., and Waters A. (1987). English for Specific Purposes: a Learning – centered Approach, Cambridge. CUP. |