187

Ушбу мақолада замонавий ёндашув – масофавий ва анъанавий таъ-лим аралашувининг мазмуни ёритилган. Бундан ташқари, унда хорижий тилларни ўрга-тиш бўйича аралаш таълимни жорий этишнинг мақсад ва вазифалари ва олий ўқув юрт-ларида масофавий ва анъанавий таълим аралашуви интеграциялашган мавжуд курслар тўғрисида фикр юритилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 23-12-2019
  • Ўқишлар сони 178
  • Нашр санаси 31-03-2018
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони77-79
Ўзбек

Ушбу мақолада замонавий ёндашув – масофавий ва анъанавий таъ-лим аралашувининг мазмуни ёритилган. Бундан ташқари, унда хорижий тилларни ўрга-тиш бўйича аралаш таълимни жорий этишнинг мақсад ва вазифалари ва олий ўқув юрт-ларида масофавий ва анъанавий таълим аралашуви интеграциялашган мавжуд курслар тўғрисида фикр юритилган.

Русский

В статье рассматривается значение современного подхода – сме-шанного обучения, которое объединяет онлайн и очное обучение. В нем также исследу-ются цели и задачи внедрения смешанного обучения в обучении иностранным языкам и существующих курсов, которые проводятся через интеграцию в высших учебных заведе-ниях.

English

The article elucidates the meaning of a contemporary approach – blended learning which combines online and face-to-face environment. It also investigates the goals and objectives of implementing blended learning in teaching foreign languages and existing courses being delivered through its integration at higher educational establishments.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Ruzmetova M.. Dotsent UrDU
Ҳавола номи
1 to prepare students to independent productive activities;
Кутилмоқда