Ушбу мақола хорижий (чет) тилни ўқитишда мультимедианинг аҳа-миятига бағишланади. Ўқитиш жараёнида мультимедиа технологиясидан фойдаланиш органик комбинацияни яхшилаш ҳамда анъанавий ва инновацион шаклларни таълим жа-раёнида қўллаш имкониятини, шу билан бирга, у талабаларнинг тил ўрганиш қобилият-ларини аниқлашда ёрдам беради.
Ушбу мақола хорижий (чет) тилни ўқитишда мультимедианинг аҳа-миятига бағишланади. Ўқитиш жараёнида мультимедиа технологиясидан фойдаланиш органик комбинацияни яхшилаш ҳамда анъанавий ва инновацион шаклларни таълим жа-раёнида қўллаш имкониятини, шу билан бирга, у талабаларнинг тил ўрганиш қобилият-ларини аниқлашда ёрдам беради.
В данной статье идет речь об особенностях мультимедии в обучении иностранному языку. Использование мультимедийных технологий в процессе обучения да-ет возможность для усовершенствования органической комбинации традиционных и ин-новационных форм и метод обучения, что оказывает помощь в определении и развитии у студентов языковых способностей.
The article is devoted to the importance of multimedia in teaching foreign languages. The use of multimedia technology in the learning process allows for improvements in the process of organic combination of traditional and innovative forms and methods of educa-tion. And it provides opportunities to identify and support students with linguistic abilities.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Sultanov I.. | Dotsent | UrDU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Modern information technologies in education. Robert I.V. Moscow School Press, 1994, 215 p. |