176

Ушбу мақола хорижий (чет) тилни ўқитишда мультимедианинг аҳа-миятига бағишланади. Ўқитиш жараёнида мультимедиа технологиясидан фойдаланиш органик комбинацияни яхшилаш ҳамда анъанавий ва инновацион шаклларни таълим жа-раёнида қўллаш имкониятини, шу билан бирга, у талабаларнинг тил ўрганиш қобилият-ларини аниқлашда ёрдам беради.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 23-12-2019
  • Ўқишлар сони 165
  • Нашр санаси 30-04-2018
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони65-68
Ўзбек

Ушбу мақола хорижий (чет) тилни ўқитишда мультимедианинг аҳа-миятига бағишланади. Ўқитиш жараёнида мультимедиа технологиясидан фойдаланиш органик комбинацияни яхшилаш ҳамда анъанавий ва инновацион шаклларни таълим жа-раёнида қўллаш имкониятини, шу билан бирга, у талабаларнинг тил ўрганиш қобилият-ларини аниқлашда ёрдам беради.

Русский

В данной статье идет речь об особенностях мультимедии в обучении иностранному языку. Использование мультимедийных технологий в процессе обучения да-ет возможность для усовершенствования органической комбинации традиционных и ин-новационных форм и метод обучения, что оказывает помощь в определении и развитии   у студентов  языковых способностей.

English

The article is devoted to the importance of multimedia in teaching foreign languages. The use of multimedia technology in the learning process allows for improvements in the process of organic combination of traditional and innovative forms and methods of educa-tion. And it provides opportunities to identify and support students with linguistic abilities.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Sultanov I.. Dotsent UrDU
Ҳавола номи
1 Modern information technologies in education. Robert I.V. Moscow School Press, 1994, 215 p.
Кутилмоқда