202

Мазкур мақола таълим натижаларини баҳолашни “саводхонлик”, “таълим”,“тайёргарлик”,“умумий маданият”,“яхши тарбия” тушунчаси асосида “та-лабалар компетентлиги” тушунчасини қўллаган ҳолда, қайта йўналтириш жараёнини  таҳлилий кўриб чиқишга бағишланган

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 24-12-2019
  • Ўқишлар сони 191
  • Нашр санаси 31-05-2018
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони58-61
Ўзбек

Мазкур мақола таълим натижаларини баҳолашни “саводхонлик”, “таълим”,“тайёргарлик”,“умумий маданият”,“яхши тарбия” тушунчаси асосида “та-лабалар компетентлиги” тушунчасини қўллаган ҳолда, қайта йўналтириш жараёнини  таҳлилий кўриб чиқишга бағишланган

Русский

Статья посвящена анализу содержания понятия орфографическая компетенцияв свете общей переориентации оценки результатов образования с поня-тий грамотность, образованность, подготовленность, об­щая культура, вос-питанность и др. на понятие компетенция обучающихся.

English

The article is devoted to an analytical review of the process of reorientation of the evaluation of the results of education by the example of the concept “the competence of learners”.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Abdullayeva S.. Dotsent UrDU
Ҳавола номи
1 Проект федерального компонента государственного образовательного стандарта общего образования. “Стандарты и мониторинг в образовании”, 2002, №2, c. 17.
Кутилмоқда