261

Бу мақола тил ўрганувчиларга сўз бойлигини ўрганиш ва кенгайтириш масаласига бағишланган. Тил ўрганиш – бу анъанавий методологияни қўллаш демакдир. Тил ўрганувчи ўрганаётган тилининг асосий структураларини ўргангандагина, яхши му-лоқотда бўла олади. Шу сабабли тил ўрганувчилар ўз фикрларини тушунарли ифодалаш-да сўз бойлигини кенгайтиришлари лозим.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 24-12-2019
  • Ўқишлар сони 242
  • Нашр санаси 31-05-2018
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони63-66
Ўзбек

Бу мақола тил ўрганувчиларга сўз бойлигини ўрганиш ва кенгайтириш масаласига бағишланган. Тил ўрганиш – бу анъанавий методологияни қўллаш демакдир. Тил ўрганувчи ўрганаётган тилининг асосий структураларини ўргангандагина, яхши му-лоқотда бўла олади. Шу сабабли тил ўрганувчилар ўз фикрларини тушунарли ифодалаш-да сўз бойлигини кенгайтиришлари лозим.

Русский

Статья  раскрывает эффективные методы  обогащения словарного запаса у изучающих язык. Изучающий язык может свободно общаться, если хорошо ос-воит основные структуры изучаемого языка. Чтобы ясно изложить свои мысли, изучаю-щие язык должны расширить и обогатить свой вокабуляр.

English

. This article shows wide range of vocabulary learning strategies for the lear-ners. Learners can generally communicate well, having learnt all the basic structures of the language. However, they need to broaden their vocabulary to express themselves more clearly and appropriately in a wide range of situations.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Kattaboyeva D.. Dotsent UrDU
Ҳавола номи
1 Nunan David. Language Teaching Methodology, a textbook for teachers Longman. 2000.
Кутилмоқда