Бу мақола тил ўрганувчиларга сўз бойлигини ўрганиш ва кенгайтириш масаласига бағишланган. Тил ўрганиш – бу анъанавий методологияни қўллаш демакдир. Тил ўрганувчи ўрганаётган тилининг асосий структураларини ўргангандагина, яхши му-лоқотда бўла олади. Шу сабабли тил ўрганувчилар ўз фикрларини тушунарли ифодалаш-да сўз бойлигини кенгайтиришлари лозим.
Бу мақола тил ўрганувчиларга сўз бойлигини ўрганиш ва кенгайтириш масаласига бағишланган. Тил ўрганиш – бу анъанавий методологияни қўллаш демакдир. Тил ўрганувчи ўрганаётган тилининг асосий структураларини ўргангандагина, яхши му-лоқотда бўла олади. Шу сабабли тил ўрганувчилар ўз фикрларини тушунарли ифодалаш-да сўз бойлигини кенгайтиришлари лозим.
Статья раскрывает эффективные методы обогащения словарного запаса у изучающих язык. Изучающий язык может свободно общаться, если хорошо ос-воит основные структуры изучаемого языка. Чтобы ясно изложить свои мысли, изучаю-щие язык должны расширить и обогатить свой вокабуляр.
. This article shows wide range of vocabulary learning strategies for the lear-ners. Learners can generally communicate well, having learnt all the basic structures of the language. However, they need to broaden their vocabulary to express themselves more clearly and appropriately in a wide range of situations.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Kattaboyeva D.. | Dotsent | UrDU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Nunan David. Language Teaching Methodology, a textbook for teachers Longman. 2000. |