Мақолада француз, ўзбек ва рус тилларидаги мезуратив фразеологик бирликларнинг қўлланилиши, уларнинг тил ва маданий семантика орасидаги ўзаро муноса-батда амалга ошириладиган маданий билим белгиси сифатида тилшунослик ва мадани-ятшунослик нуқтаи назаридан кўриб чиқилади. Мезуратив фразеологик бирликлар ораси-даги ўхшашлик ва фарқлиликларни аниқлашдан иборат бўлиб, бу жаҳон маданиятидаги сонлар билан боғлиқ асосий рамзий рақамли манбаларни ўрганишни ҳам ўз ичига олади
Мақолада француз, ўзбек ва рус тилларидаги мезуратив фразеологик бирликларнинг қўлланилиши, уларнинг тил ва маданий семантика орасидаги ўзаро муноса-батда амалга ошириладиган маданий билим белгиси сифатида тилшунослик ва мадани-ятшунослик нуқтаи назаридан кўриб чиқилади. Мезуратив фразеологик бирликлар ораси-даги ўхшашлик ва фарқлиликларни аниқлашдан иборат бўлиб, бу жаҳон маданиятидаги сонлар билан боғлиқ асосий рамзий рақамли манбаларни ўрганишни ҳам ўз ичига олади
. В данной статье рассматривается вопрос о мезуративных фразеоло-гических единицах во французском, узбекском и русском языках, которые используются как атрибут знания культуры во взаимосвязи между языком и культурной семантикой с точки зрения лингвистики и культурологии. Цель её состоит в определении сходства и различий между мезуративными фразеологическими единицами, что включает в себе изу-чение основных символических нумеративных (цифровых) источников в мировой культу-ре.
This article is devoted to the question of mesurative phraseological units in French, Uzbek and Russian, being is used as an attribute of cultural knowledge in relationship between language and cultural semantics from the view point of linguistics and culturology. Its purpose is to determine the similarities and differences between mesurative phraseological units, that includes the study of the basic symbolic numeric sources in world culture.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Otaqulov N.. | Dotsent | UrDU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Гуревич П.С. Философия культуры. Учебник для высшей школы, М., 2001, с. 189. |