457

Мақолада  иқтисодий  ресурсларнинг  чекланганлиги шароитида  бизнес 
фаолиятни  самарали  ташкил  этишда  ва  амалга  оширишда  иқтисодий 
таълимнинг  ўрни,  аҳамияти  ҳамда  унинг  самарадорлигини  оширишга 
қаратилган фикр-мулоҳазалар, тавсиялар илгари сурилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 24-12-2019
  • Ўқишлар сони 443
  • Нашр санаси 10-06-2018
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони9-13
Калит сўзлар
Ўзбек

Мақолада  иқтисодий  ресурсларнинг  чекланганлиги шароитида  бизнес 
фаолиятни  самарали  ташкил  этишда  ва  амалга  оширишда  иқтисодий 
таълимнинг  ўрни,  аҳамияти  ҳамда  унинг  самарадорлигини  оширишга 
қаратилган фикр-мулоҳазалар, тавсиялар илгари сурилган.

Калит сўзлар
Русский

В  статье  выдвигаются  соображения  и  предложения  по  месту, 
значению  и  повышению  эффективности  экономического  образования 
организации и осуществлении бизнеса в условиях ограниченности ресурсов. 

Калит сўзлар
English

In the article are advanced the observations and suggestions on place, sense 
and effectiveness of economic education  in optimal organization and realizing of 
business in the conditions of limited resources

Калит сўзлар
Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Davlatova G.M. Farpi
Ҳавола номи
1 Горфинкель В.Я., проф. Швандер В.А. Экономика предприятия. Учебной пособие. -М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2008
2 Ходиев Б. ва бошқ. “Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик”. Ўқув қўлланма. – Т.: ТДИУ, 2010
3 Ходиев Б., Қосимова М. “Кичик бизнесни режалаштириш”. Ўқув қўлланма. – Т.: ТДИУ, 2011
4 Шодмонов Ш., Алимов Р., Жўраев Т. “Иқтисодиёт назарияси”. – Т.: “Молия”, 2002
Кутилмоқда