Мақолада Огаҳий рубоийларидаги дидактик ғоялар таҳлил этилади. Рубоийларда эътибор қаратилган одоб, ахлоқ, инсоф, диёнат каби эзгу ғояларнинг нафс, макр ва фириб сингари салбий сифатларга қарама-қарши қўйилиши мисоллар воситаси-да ёритиб берилади.
Мақолада Огаҳий рубоийларидаги дидактик ғоялар таҳлил этилади. Рубоийларда эътибор қаратилган одоб, ахлоқ, инсоф, диёнат каби эзгу ғояларнинг нафс, макр ва фириб сингари салбий сифатларга қарама-қарши қўйилиши мисоллар воситаси-да ёритиб берилади.
В статье дается анализ дидактических идей в рубаи (четверостиши-ях) Агахи. На конкретных примерах из рубаи выявляется противопоставленность таких положительных качеств, как воспитанность, нравственность, честность, добросовест-ность отрицательным-алчности, коварству, фальши.
The given article is devoted to analyzing the didactic ideas in Agahi`s quat-rains. In the quatrains hind ideas such as courteousness, morals, justice, honesty are paid atten-tion and they are contrasted with greediness, slyness, and deception and brightened up with the help of a great number of instances.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Qurbanova S.. | Dotsent | UrDU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Огаҳийга армуғон. Урганч, “Хоразм”, 2009, 163-бет. |