266

Мақолада бошланғич синфларда мақол ва масал жанрларини қиёсий ўргатиш усуллари ҳақида методик кўрсатмалар берилади. Дарс жараёнида кўргазмали қуроллар ҳамда техник воситалардан фойдаланиш йўллари баён этилади.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 26-12-2019
  • Ўқишлар сони 253
  • Нашр санаси 31-12-2018
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони62-66
Ўзбек

Мақолада бошланғич синфларда мақол ва масал жанрларини қиёсий ўргатиш усуллари ҳақида методик кўрсатмалар берилади. Дарс жараёнида кўргазмали қуроллар ҳамда техник воситалардан фойдаланиш йўллари баён этилади.

Русский

В статье даются некоторые методические указания по сравнитель-ному изучению пословиц и басен в начальной школе. А также излагаются рекомендации по использованию технических средств и наглядных пособий в процессе занятий.

English

The glven article is devoted to give instruction in comparative study of pro-verbs and short stories at primary schools. The ways of using technical devices and posters are shown.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Eshchanova G.. Dotsent UrDU
Ҳавола номи
1 Мирзаев Т. Эпос и сказитель. Т., “Фан”, 2008, 10-бет.
Кутилмоқда