Мақолада бозор иқтисодиёти шароитида умумтаълим мактаби ўқувчиларида тадбиркорлик кўникмаларини ривожлантиришнинг зарурияти, унинг долзарблигини белгиловчи ижтимоий омиллар, ўқувчиларда тадбиркорлик кўникмаларини ривожлантириш компонентлари, мезонлари ва кўрсаткичлари хусусида фикр юритилган.
Мақолада бозор иқтисодиёти шароитида умумтаълим мактаби ўқувчиларида тадбиркорлик кўникмаларини ривожлантиришнинг зарурияти, унинг долзарблигини белгиловчи ижтимоий омиллар, ўқувчиларда тадбиркорлик кўникмаларини ривожлантириш компонентлари, мезонлари ва кўрсаткичлари хусусида фикр юритилган.
В статье речь идёт о необходимости развития предпринимательских умений учащихся общеобразовательных школ в условиях рыночной экономики, о социальных факторах, определяющих её актуальность, о показателях, критериях, компонентах развития предпринимательских умений учащихся.
The article is about the necessity of developing entrepreneurship skills, the social factors that determine the relevance of pupils, and the components, criteria and indicators for the development of ntrepreneurial skills in pupils in a market economy.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Artikova M.. | dotsent | Andijon davlat universiteti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Ўзбек тилининг изоҳли луғати. – Тошкент: Ўзбекистон Миллий энциклопедияси, 2005. – 424 б. 2. Омаров А. М. Управление: искусство общения. – Москва: Советская Россия, 1993. – 240 с. 3. Хизрич Р., Питерс М. ‘Предпринимательство или как завести собтвенное дело и добиться успеха – Москва: Прогресс-Уневерс, 1991. – 160 с. 4. Мурадова Н.С. Предпринимателями не рождаются // Образование и общество. – 2003. – №4. – С. 56 – 58. 5. Хайек Ф.А. фон. Конкуренция как процедура открытия // Мировая экономика и международные отношения. – 1989. – № 12. – С. 6 – 14. |