Ушбу мақолада исломий қадриятлар тушунчасининг ижтимоий-фалса-фий таҳлили келтирилган бўлиб, инсонни иймон, эътиқодли, масъулиятли, илм-маърифат-ли қилиб тарбиялашда ушбу исломий қадриятларнинг ўрни беқиёс эканлиги, шу билан бир-га, исломий қадриятлар инсоннинг руҳий поклиги ва шу руҳий поклик асосидаги фозиллик ва комилликни тараннум этилиши таҳлил этилган.
Ушбу мақолада исломий қадриятлар тушунчасининг ижтимоий-фалса-фий таҳлили келтирилган бўлиб, инсонни иймон, эътиқодли, масъулиятли, илм-маърифат-ли қилиб тарбиялашда ушбу исломий қадриятларнинг ўрни беқиёс эканлиги, шу билан бир-га, исломий қадриятлар инсоннинг руҳий поклиги ва шу руҳий поклик асосидаги фозиллик ва комилликни тараннум этилиши таҳлил этилган.
В данной статье анализируется социально-философский анализ значе-ния исламских ценностей, значительное место исламских ценностей в воспитании челове-ка ответственным, верующим, праведным, а также излагаются исламские ценности, олицетворяющие душевную чистоту человека и ведущие человека к совершенству.
In the given article, there was offered social philosophical analysis of the concept of Islamic values and it was analyzed that the role of those Islamic values is great in training a person to be responsible, religious, faithful and also Islamic values represent soul purity and perfection of a person.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Mamadaliyeva F.. | Dotsent | UrDU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Салом А. За тесное содружество наук. Курьер ЮНЕСКО, 1991. |