156

Ушбу мақолада акмелингвистик билимларнинг принциплари ва улардан тиббиёт талабаларига чет тилларини ўргатишда фойдаланиш ҳақида сўз боради. Ало-қа маданияти, талабаларнинг тиббий нутқини шакллантириш, шунингдек, “келгуси ши-фокорнинг профессионал нутқ маданияти” орқали  шахсий “акме”га эришиш йуллари, касбий нутқ фаолиятида юксакликка эришиш йўллари тадқиқ қилинади.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 03-01-2020
  • Ўқишлар сони 146
  • Нашр санаси 31-05-2019
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони90-93
Ўзбек

Ушбу мақолада акмелингвистик билимларнинг принциплари ва улардан тиббиёт талабаларига чет тилларини ўргатишда фойдаланиш ҳақида сўз боради. Ало-қа маданияти, талабаларнинг тиббий нутқини шакллантириш, шунингдек, “келгуси ши-фокорнинг профессионал нутқ маданияти” орқали  шахсий “акме”га эришиш йуллари, касбий нутқ фаолиятида юксакликка эришиш йўллари тадқиқ қилинади.

Русский

В данной статье рассматриваются принципы акмелингвистической компетентности и использование их при обучении студентов-медиков иностранным языкам. Способы достижения личностного «акме» через культуру общения, формирова-ние врачебной речи студента, а также «профессионально-речевую культуру будущего врача», достижение вершин в профессиональной речевой деятельности. 

English

This article discusses the principles of acmelinguistic competence and their use in teaching students foreign languages in a non-philological university. Ways to achieve personal acme through the culture of communication, the formation of the medical speech of the student, as well as the professional-speech culture of the future doctor, reaching the heights in the professional speech activity were investigated.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Dzugayeva Z.. Dotsent UrDU
Ҳавола номи
1 Azimov Y. Husnixat va uni oʻqitish usuliyoti. Buxoro, 2008, 7-bet.
Кутилмоқда