Мақолада чет тилига ўқитиш жарёнида грамматиканинг ўрни маса-лалари синтактик қурилмалар мисолида таҳлил этилган. Бу ўринда асосий эътибор грам-матикани анъанавий – матн таржимаси асосида ўқитиш эмас, балки бу жараёнга янги-ча ёндашув муҳим эканлигига қаратилган. Мақола муаллифи синтактик қурилмалар, яъни гапларни ўқиб тушунишда таржима жараёни билан бирга, тил ўрганувчининг берилган матнни таҳлил қила олиш қобилиятини ривожлантириш ҳам катта аҳамият касб эти-шини таъкидлайди.
Мақолада чет тилига ўқитиш жарёнида грамматиканинг ўрни маса-лалари синтактик қурилмалар мисолида таҳлил этилган. Бу ўринда асосий эътибор грам-матикани анъанавий – матн таржимаси асосида ўқитиш эмас, балки бу жараёнга янги-ча ёндашув муҳим эканлигига қаратилган. Мақола муаллифи синтактик қурилмалар, яъни гапларни ўқиб тушунишда таржима жараёни билан бирга, тил ўрганувчининг берилган матнни таҳлил қила олиш қобилиятини ривожлантириш ҳам катта аҳамият касб эти-шини таъкидлайди.
В статье обсуждается роль грамматики в преподавании иностранно-го языка на примере синтаксических структур. Основное внимание уделяется препода-ванию грамматики с использованием новых методов, а не путём перевода текста. Автор статьи утверждает важность умения анализировать текст наряду с переводом в про-цессе анализа синтаксических структур – предложений.
The role of grammar in the process of teaching foreign languages in the example of syntactic constructions is discussed in the article. The attention is paid to teaching grammar using new methods, instead of grammar translation method. The author of the article emphasizes the importance of skill of analyzing a text together with its translation on the example of syntactic constructions, i.e. sentences.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Usmonova R.. | Dotsent | UrDU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Rogova G.V. Methods of teaching English. М., “Высщая школа”, 1970, р. 96. Сафаров Ш. Когнитив тилшунослик. Жиззах, “Сангзор”, 2006, 7-бет. |