Дарс ва дарсдан ташқари ишларнинг самарадорлигини ошириш масалалари таълим-тарбия жараёнини илмий асосда йўлга қўйиш ва янги педагогик технологияларни амалда қўллаш билан узвий боғлиқ. Таълим муассасаларида инновацион фаолиятни ташкил этишда педагогик-психологик масалаларнинг омихта ечими талаб этилади. Инновацион технологиялар педагогик жараёнда интерфаол методлардан фойдаланишни тақозо этади. Замонавий таълим технологиялари ёрдамида маърифий масалаларни амалга оширишда кўзланган мақсадга эришиш мумкин.
Дарс ва дарсдан ташқари ишларнинг самарадорлигини ошириш масалалари таълим-тарбия жараёнини илмий асосда йўлга қўйиш ва янги педагогик технологияларни амалда қўллаш билан узвий боғлиқ. Таълим муассасаларида инновацион фаолиятни ташкил этишда педагогик-психологик масалаларнинг омихта ечими талаб этилади. Инновацион технологиялар педагогик жараёнда интерфаол методлардан фойдаланишни тақозо этади. Замонавий таълим технологиялари ёрдамида маърифий масалаларни амалга оширишда кўзланган мақсадга эришиш мумкин.
Вопросы, связанные с повышением эффективности уроков и внеурочных занятий тесно связаны с учебным процессом и применением новых педагогических технологий. Организация инновационной деятельности в учебных заведениях требует целостного решения педагогических и психологических проблем. Инновационные технологии требуют использования интерактивных методов в педагогическом процессе. С помощью современных педагогических технологий можно достигнуть поставленной образовательной цели.
Issues related to increasing the effectiveness of the lessons are closely linked to the educational process and using new pedagogical technologies. Organizing the innovation activities in educational institutions requires a holistic solution of pedagogical and psychological issues. Innovative technologies require use the interactive methods in the pedagogical process. With the help of modern educational technologies, the educational goals can be achieved easily.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Shakarov A.B. | ||
2 | Zubaydullaev U.R. |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Омонов Ҳ.Т., Хўжаев Н.Х., Мадьярова С.А., Эшчонов Э.У. Педагогик технологиялар ва педагогик маҳорат. Дарслик. Тошкент: Иқтисод-Молия, 2009. 340-б. |
2 | Омонов Ҳ.Т. Оламнинг илмий манзарасини яратишда фанлар интеграцияси ва дифференциациясининг ўрни. //«Таълимда ижтимоий-гуманитар фанлар» журнали. №3, 2007. 135-138-бб. |
3 | Поульсен, Серен. Введение в современную методику преподавания. Перевод с датского языка. – Бишкек: Кесип, 2007. |