160

Ушбу мақолада олий таълим тизимида физика фанини ўқитишда ин-терфаол методларни қўллашнинг услубий масалалари таҳлил қилинган. Хусусан, педаго-гик жараёнда муаммоли вазиятларни яратиш асосида талабалар мантиқий тафаккури-ни ривожлантириш масалаларига алоҳида ўрин ажратилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 09-01-2020
  • Ўқишлар сони 148
  • Нашр санаси 31-08-2019
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони90-94
Ўзбек

Ушбу мақолада олий таълим тизимида физика фанини ўқитишда ин-терфаол методларни қўллашнинг услубий масалалари таҳлил қилинган. Хусусан, педаго-гик жараёнда муаммоли вазиятларни яратиш асосида талабалар мантиқий тафаккури-ни ривожлантириш масалаларига алоҳида ўрин ажратилган.

Русский

Данная статья посвящена вопросам применения интерактивных форм обучения при преподавании физики в высших учебных заведениях. В частности, особо рас-сматривается вопрос создания проблемных ситуаций как фактор развития логического мышления студентов  в педагогическом процессе.

English

In this article the methodical tasks of using interactive methods in teaching physics in higher educational systems are analyzed. Actually the special attention is given to the issues of the development of logical thinking of students on the basis of creating case studying in pedagogical process.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Matnazarov A.. Dotsent UrDU
Ҳавола номи
1 Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги қонуни. Тошкент, “Ўзбекистон”, 1997.
Кутилмоқда