Ушбу мақолада олий таълим тизимида физика фанини ўқитишда ин-терфаол методларни қўллашнинг услубий масалалари таҳлил қилинган. Хусусан, педаго-гик жараёнда муаммоли вазиятларни яратиш асосида талабалар мантиқий тафаккури-ни ривожлантириш масалаларига алоҳида ўрин ажратилган.
Ушбу мақолада олий таълим тизимида физика фанини ўқитишда ин-терфаол методларни қўллашнинг услубий масалалари таҳлил қилинган. Хусусан, педаго-гик жараёнда муаммоли вазиятларни яратиш асосида талабалар мантиқий тафаккури-ни ривожлантириш масалаларига алоҳида ўрин ажратилган.
Данная статья посвящена вопросам применения интерактивных форм обучения при преподавании физики в высших учебных заведениях. В частности, особо рас-сматривается вопрос создания проблемных ситуаций как фактор развития логического мышления студентов в педагогическом процессе.
In this article the methodical tasks of using interactive methods in teaching physics in higher educational systems are analyzed. Actually the special attention is given to the issues of the development of logical thinking of students on the basis of creating case studying in pedagogical process.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Matnazarov A.. | Dotsent | UrDU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги қонуни. Тошкент, “Ўзбекистон”, 1997. |