ХХ асрда француз адабиёти саҳнасига экзистенциалист-файласуфлар юзага келдилар, Альбер Камю шу мактабга мансуб ёзувчи. Айнан Камюнинг ижоди ада-биётшунослар, тарихчилар ва файласуфлар эътиборини тортди. Ҳаёт мазмунини аниқ-лаш, шу билан бирга, инсон учун муҳим бўлган қадриятлар: гўзаллик, эзгулик, ҳақиқат, адолат ва эркинлик каби мавзулар Камюнинг ижодида ўз аксини топган. Мақолада А. Камю ижодида эстетик ва экзистенциалистик қарқшлар тадқиқ қилинди.
ХХ асрда француз адабиёти саҳнасига экзистенциалист-файласуфлар юзага келдилар, Альбер Камю шу мактабга мансуб ёзувчи. Айнан Камюнинг ижоди ада-биётшунослар, тарихчилар ва файласуфлар эътиборини тортди. Ҳаёт мазмунини аниқ-лаш, шу билан бирга, инсон учун муҳим бўлган қадриятлар: гўзаллик, эзгулик, ҳақиқат, адолат ва эркинлик каби мавзулар Камюнинг ижодида ўз аксини топган. Мақолада А. Камю ижодида эстетик ва экзистенциалистик қарқшлар тадқиқ қилинди.
В XX веке на сцене французской литературы появляются философы-экзистенциалисты, среди которых и Альбер Камю, писатель, который становится излю-бленным объектом литературоведческих и историко-философских научных изысканий. Поиск смысла жизни, поиск того, что содержит в себе основные ценности и идеалы: красоту, добро, истину, справедливость, свободу. Эти ценности и идеалы всегда состав-ляли основу, цель жизни и цель творческой деятельности этого мастера пера и слова.
In the 20th century, existentialist philosophers appear on the stage of French literature, among them Albert Camus, a writer who became a favorite object of literary and his-torical-philosophical scientific research. The search for the meaning of life, the search for some-thing that contains the basic values and ideals: beauty, kindness, truth, justice, freedom. These values and ideals have always formed the basis, the goal of life and the goal of the creative acti-vity of this master of the pen and word.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Tursunova N.. | Dotsent | UrDU |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | Ионин Л.Г. Социология культуры. М., “Аспект”, 2004, с. 272. |