Маролада сузнинг маънавий рудрати ва бадиий хусусияти урганилган. Биламизки суз оррали фарат адабиётда, шеъриятдагина уз хиссиётларимиз ифода этилмайди.
Суз оррали сахнада, ойнаи жахонда, радиода муаллифлар фикрини ифода этиш мумкин, жумладан, суз туфайли тушкунлик, изтироб, хурсандчилик туйгулари
ифода этилади.
Маролада сузнинг маънавий рудрати ва бадиий хусусияти урганилган. Биламизки суз оррали фарат адабиётда, шеъриятдагина уз хиссиётларимиз ифода этилмайди.
Суз оррали сахнада, ойнаи жахонда, радиода муаллифлар фикрини ифода этиш мумкин, жумладан, суз туфайли тушкунлик, изтироб, хурсандчилик туйгулари
ифода этилади.
В статье рассматривается духовная сила и художественная специфика "слово". Так как, слово - главное выразительное средство не только литературы. Оно
безраздельно господствует на сцене, на экране и радиоканалах, озвучивая мысли и чувства автора, то сокровенное и волнующее, что заставляет думать, страдать,
радоваться, сопереживать.
The article discusses the spiritual power and literary specificity of the "word". Since the word is the main expressive means of not only literature. It reigns supreme on the
stage, on the screen and on the radio channels, voicing the thoughts and feelings of the author, the innermost and exciting that makes you think, suffer, rejoice, empathize.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Khodzhimatova M. . | "Сахна нутри" кафедраси профессори | Узбекистон давлат санъат ва маданият института |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Каримов И.А. Юксак маънавият-енгилмас куч. -Т., Маънавият, 2008 |
2 | 2. Исломов Т. Тарих ва театр. -Т., уафур уулом номидаги Адабиёт ва санъат нашриёти, 1998. |
3 | 3. Турсунов Т. Сахна ва замон. -Т., Янги аср, 2007. |
4 | 4. Ахмедов Б. Навоий замондошлари хотирасида. -Т., уафур уулом номидаги Адабиёт ва санъат нашриёти, 1985. |
5 | 5. Ахмаджонова М. Бухорода санъат байрами. -Т., "Театр" журнали, №1, 2011. 128 |