252

Мазкур маролада ёшларимизни маънавий тарбиясини мукаммал рилиш, уларнинг ралбида ватанга булган мухаббат, мехр-орибат каби инсоний
фазилатларни шакллантириш, хар томонлама етук рилиб тарбиялашда халр огзаки ижоди намуналарининг урни, хамда мусирали театр актёрларини тарбиялашда
устозлар ролдирган анъаналардан кенг фойдаланиб ривожлантириш, анъаналарни давом эттириш услублари харида кенг ёритилган.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 04-02-2020
  • Ўқишлар сони 234
  • Нашр санаси 10-12-2019
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони129-134
Ўзбек

Мазкур маролада ёшларимизни маънавий тарбиясини мукаммал рилиш, уларнинг ралбида ватанга булган мухаббат, мехр-орибат каби инсоний
фазилатларни шакллантириш, хар томонлама етук рилиб тарбиялашда халр огзаки ижоди намуналарининг урни, хамда мусирали театр актёрларини тарбиялашда
устозлар ролдирган анъаналардан кенг фойдаланиб ривожлантириш, анъаналарни давом эттириш услублари харида кенг ёритилган.

Русский

В статье говорится об эстетическом воспитании молодёжи, как нужно воспитать в них любовь к родине, понимание и доброту и высшие человеческие качества,
всестороннем развитии воспитания народный этнос предания творческое наследие для воспитания актёров музыкального театра ярко изложён в этой статье.

English

The given article highlights to enhance of youth, to develop human value in their soul as love to their country, to expose them the role of people's sayings, to use great
teachers' leaving traditions and to continue their traditions in educating theatre actors.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Ibragimova U.. "Сахна нутри" кафедраси катта уритувчиси Узбекистон давлат санъат ва маданият института
Ҳавола номи
1 1. А.Олимжон. "Тошкент харирати" 11 июнь 1957 й.
2 2. М.Исроилов. "Диалог устида итттлаттт". Тошкент 1995 йил.
3 3. К.С.Станиславский. Сайланма III-том. "Искуство" Москва 1955 йил
4 4. И.Пулатов. "Сахна нутри". Тошкент "УритуБчи" 1994 йил 53 бет.
Кутилмоқда