238

Маколада лингвомаданиятшуносликнинг мо^ияти, тамойиллари ва асосий тушунчалари, талабаларнинг лингвомаданий компитентлигини оширишдаги
а^амияти та^лил килинади. Муаллиф маданиятнинг мазмунан серкирра ходиса эканлиги коммуникатив табиатга эга булган мураккаб жараён эканлигини
таъкидлайди. Лингвомаданий ёндашув туфайли тил урганувчилар нафакат тилни, балки тили урганилаётган халкринг анъаналари ва урф-одатларини урганади.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 05-02-2020
  • Ўқишлар сони 229
  • Нашр санаси 21-12-2019
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони60-66
Ўзбек

Маколада лингвомаданиятшуносликнинг мо^ияти, тамойиллари ва асосий тушунчалари, талабаларнинг лингвомаданий компитентлигини оширишдаги
а^амияти та^лил килинади. Муаллиф маданиятнинг мазмунан серкирра ходиса эканлиги коммуникатив табиатга эга булган мураккаб жараён эканлигини
таъкидлайди. Лингвомаданий ёндашув туфайли тил урганувчилар нафакат тилни, балки тили урганилаётган халкринг анъаналари ва урф-одатларини урганади.

English

The article analyzes the essence, principles and basic concepts of linguocultrology and its role in enhancing students' linguocultural competence. The author emphasizes
that culture is a is a multidimensional phenomenon, a complex process with a communicative nature. Thanks to the linguocultural approach, language learners learn not only the
language but also the traditions and customs of the people whose language is being studied.

Ўзбек

В статье анализируются сущность, при н ц и пы и основные пон яти я лингвокультурологии и ее роль в повышении лингвокультурной компетенции
студентов. Автор подчеркивает, что культура - это многомерное явление, сложный роцесс с коммуникативным характером. Благодаря лингвокультурному подходу
изучающие язык изучают не только язык, но и традиции и обычаи людей, язык которых изучается.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Rustamova F.M. Тиллар кафедраси укитувчиси Андижон машинасозлик институти
Ҳавола номи
1 1. Сенкевич А.Н. Общество. Культура. Поэзия (Поэзия хинди периода независимости). - М., 1989, 229-б
2 2. Астапова Н.О. Лингвистические аспекты межкультурной коммуникации. - Барнаул, 2007. - с. 21.
3 3. Ашурова Д.У. Преспективы научных исследований в свете новых направлений лингвистики / / Филология масалалари. - 2004, - № 4. Б. 37-40
4 4. Воробьев В.В. Лингвокультурология. Теория и методы. - М., 1997.
5 5. ЮсуповУ.£. Тилшуносликда янги йуналишлар ва уларда ишлатиладиган айрим истилокдар / / Филология масалалари.- 2011. - № 2. 9-15 б
6 6. Телия В.Н. Метафоризация и ее роль в создании языковой картины мира. - М.: Наука, 1999. 217-б
7 7. Маслова В.А. Введение в лингвокультурологию. - М., 1997. 28-29 б.
Кутилмоқда