231

In  this  article,  students  are  invited  to  engage  in  dialogue  and  communicate 
with them  in the process of training and education,  listen to their  independent ideas,  learn and 
create an environment of free thinking.

  • Internet ҳавола
  • DOI
  • UzSCI тизимида яратилган сана 17-02-2020
  • Ўқишлар сони 225
  • Нашр санаси 10-06-2019
  • Мақола тилиIngliz
  • Саҳифалар сони267-270
English

In  this  article,  students  are  invited  to  engage  in  dialogue  and  communicate 
with them  in the process of training and education,  listen to their  independent ideas,  learn and 
create an environment of free thinking.

Ўзбек

:Ушбу мақолада талаба-жшларга таълим ва тарбия бериш жаражнида 
улар билан фзаро эркин алоқа ва мулоқотга киришиш, уларнинг мустақил фикрларини 
тинглаш,  фрганиш,  билим  бериш  асосида  эркин  фикрлаш  мухитини  яратиш  каби 
масалалар тахлил этилган. 

Русский

В  этой  статье  студентам  предлагается  вступать  в  диалог  и 
общение с ними  в прочессе обушения и  воспитания,  выслушивать их независимые идеи, 
ушиться и создавать среду свободного мышления. 

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Yuldashev .A. FarDU
2 Yuldasheva N.B. TATU Fargana filial
Ҳавола номи
1 Sheils J. Communication in the Modern Language Classroom Strasbourg 1998 page 65
2 Rixon Sh. Developing Listening Skills Modern English Publications 1986 page 89
3 Williams M. Motivation in Foreign and Second Language Learning: An Interactive Perspective Educational and Child Phycology 1994 page 66
4 ttp:// new teachers. Tes.co.uk/content/how-make-your-presence-felt-classroom
Кутилмоқда